Gjest mimmy Skrevet 22. februar 2003 Skrevet 22. februar 2003 Jeg får plutselig en melding på alle mailene mine som har vedlegg. om at OE har fjernet tillgangen til usikre vedlegg i mailene mine..... Har akkurat innstalert XP. Kan det ha noe med innstillingene å gjøre enten i XP eller i Norton? 0 Siter
SoriaMoria Skrevet 22. februar 2003 Skrevet 22. februar 2003 Verktøy - alternativer - sikkerhet. Fjern krysset for "ikke tillat meg å åpne vedlegg som kan inneholde virus" 0 Siter
Gjest mimmy Skrevet 22. februar 2003 Skrevet 22. februar 2003 Verktøy - alternativer - sikkerhet. Fjern krysset for "ikke tillat meg å åpne vedlegg som kan inneholde virus" Takk. Det løste alle mine problemer:-) 0 Siter
SoriaMoria Skrevet 22. februar 2003 Skrevet 22. februar 2003 Takk. Det løste alle mine problemer:-) Ingen årsak. Det er et vanlig problem, og har vært besvart her før, så jeg fant bare fram et gammelt svar her på forumet :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.