Walderama Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Hei! Har hatt en del styr med at ikke hele navnet mitt har vært skrevet fullt ut på alle papirer, men nå er det meste ordnet. Det eneste som gjenstår er at jeg ikke har skrevet under med alle mine fire navn i passet (er jo ikke plass til det....). Har ikke signert med mellomnavnet mitt. Fikk melding fra AF om at dette kan bli et problem i Colombia. Er det noen som har noen erfaring med dette? Tør jeg ta sjansen på å bruke dette? Politiet skal lage meg et ekstra skriv om at mitt fulle navn sånn og sånn.... og så skriver jeg under med fullt navn på det. Bør jeg kanskje bare få meg nytt pass igjen - bare en uke siden jeg ordnet meg nytt pass!!??????? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/94272-kan-det-bli-et-problem/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
janita Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Hei Jeg har vært oppe i samme problem fordi jeg hadde byttet etternavn i passet. Dette fikk vi beskjed om 4 dager før første hentereise og jeg hadde ikke mulighet til å få nytt pass. Vi fikk tatt ekstra kopier og skrevet en forklaring som AF oversatte til spansk. Jeg var megastressa hver gang vi skulle ordne med noen papirer, men ingen sa noenting, så det gikk helt greit, men hvem vet hadde vi truffet andre personer så kanskje det kunne blitt ubehageligheter. Når vi denne gangen sendt papirene våre til Colombia, så fikk vi beskjed IGJEN om samme problem og da tenkte jeg bare; ikke en gang til! Jeg fikk meg nytt pass på 1 time og fakset over kopi til AF som sendte saken videre til Colombia. Det er kanskje greit å ordne det slik AF sier. De vet at en del domsstoler kan være vanskelig i slike saker og det er jo unødvendig å få trenert saken sin pga slike bagateller. Mitt råd: Mener AF at du bør få nytt pass, så bare gjør det. Da slipper du også masse bekymringer etterpå. ...og bare så det er sagt...for sikkerhets skyld så skal jeg reise med nytt pass + det gamle makulerte ))) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/94272-kan-det-bli-et-problem/#findComment-525715 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.