Gå til innhold

Advokat Brynjar Meling og mullah-saken.

Anbefalte innlegg

Like greit å skifte emne når ikke et halvt dusin personer er nok til å banke enkle fakta om Krekars manglende rett på ubegrenset rettshjelp inn i ditt kverulantparanoide-hode.

Fint at du avslører dine egentlige hensikter ved å raljere over at politiet i rettstaten Norge ennå ikke har greid fremskaffe tunge nok bevis på hans virksomhet i Irak. Regner med det skyldes din etterhvert velkjente sympati for alle som driver terror i midt-østen generelt, inkludert de mest usmakelige sammenligninger med norske motstandsfolk under krigen etc. etc.

Nå skal altså Krekar og Soltzenitzhyn sidestilles. Hva bli neste ? Gud og satan ? Finnes det bunnmål hos deg ?

Tiradene dine hadde vært morsomme hvis de var basert på et snev av fakta og virkelighet.

Med vennlig hilsen

Fortsetter under...

• Svar 127
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

51

• Goliath

16

• SierDuDet

12

• Dorthe

6

Mest aktive i denne tråden

Tiradene dine hadde vært morsomme hvis de var basert på et snev av fakta og virkelighet.

Med vennlig hilsen

Jeg stilte deg spørsmål. Kan du svare eller fortsette å agere slimål ? Gjentar:

Nå skal altså Krekar og Soltzenitzhyn sidestilles. Hva bli neste ? Gud og satan ? Finnes det bunnmål hos deg ?

...eh... nei.

de ca 80% prosentene sier ikke "vet ikke", de sier de vil støtte AP, H, SV osv. Altså - IKKE Frp.

===

For fredstoget, derimot, er det ingen som har spurt de som IKKE gikk i toget.

Ergo vet man, offisielt, "ikke noe" om den store gruppen som ikke gikk.

Lær deg statistikk, Goliath!

Med vennlig hilsen

Som sagt var det satt på spissen.

Poenget var at du tolker statistikk og utsagn vesentlig værre enn fanden leser bibelen.

Hvilket din tolkning av mitt "satt på spissen" (tydlig formulert slik at også du kanskje kunne forstå det) viser så godt.

Hei,

Nei - hvis han var norsk kunne vi jo ikke utvist ham.

Forøvrig er jeg enig i at hvis han var norsk skulle han hatt samme plikter som andre nordmenn.

====

Jeg stiller meg for øvrig "noget undrende" til at norske myndigheter vil slippe fri en person som man påstår er "terrorist". Hvis han er terrorist, så bør han i fengsel.

Og hvis han ikke er det....

Med vennlig hilsen

Jeg tror faktisk at du tar feil og at Krekar faktisk er norsk statsborger.

Eller så er det jeg som tar veldig feil, for jeg føler meg ganske sikker i min sak.

Det er nå engang litt merkelig om han er asylsøker i Norge etter å ha bodd her siden 1991 eller rundt der.

Hei,

Forøvrig er jeg enig i at hvis han var norsk skulle han hatt samme plikter som andre nordmenn.

====

Jeg stiller meg for øvrig "noget undrende" til at norske myndigheter vil slippe fri en person som man påstår er "terrorist". Hvis han er terrorist, så bør han i fengsel.

Med vennlig hilsen

Jeg gidder ikke å legge meg i diskusjonen men både Krekar og familien er norske statsborgere og de vil ta fra ham statsborgerskapet. Problemet er da at han ikke kan sendes hjem til Iran. Nå bruker han sitt norske statsborgerskap når han reiser.

Ok, men det setter jo en ekstra spiss på saken når disse tullingene faktisk bor et av verdens rikeste land. Jeg orker faen ikke mer av denne late egosimen. Det stinker rass av den. Jeg hadde en gang en vikariatjobb i et it-firma. Det var interessant å legge merke til hvordan selgerne der feis hele tida (særlig i lunsjen) og så ut til å trives alt for godt i den lukta det genererte. Vi er faen meg så mette og feite i dette landet at vi får en pervers tilfredsstillelse av lukten av våre egne ekskrementer.

Bare for interessens skyld - hva er ditt bidrag?

Eller sagt på annen måte - som et menneske født inn i den ytterste velstand - hva har du virkelig gitt avkall på og som har kommet andre mindre heldige til gode?

Annonse

Jeg gidder ikke å legge meg i diskusjonen men både Krekar og familien er norske statsborgere og de vil ta fra ham statsborgerskapet. Problemet er da at han ikke kan sendes hjem til Iran. Nå bruker han sitt norske statsborgerskap når han reiser.

Det var det jeg var nesten 100 % sikker på!

Med vennlig hilsen

*Tiradene dine hadde vært morsomme hvis de var basert på et snev av fakta og virkelighet.*

Hver eneste av mine påstander finnes lett dokumenterbare ved å søke i Dol's arkiv.

Hvem prøver du narre ?

Hei,

====

Med vennlig hilsen

"Forøvrig er jeg enig i at hvis han var norsk skulle han hatt samme plikter som andre nordmenn."

Faktisk så trodde jeg at du mente at man hadde de samme plikter uansett om man var norsk eller ei.....

Eller har du plutselig skiftet mening - slik som du pleier å gjøre når det passer inn i din argumentasjon?

Som sagt var det satt på spissen.

Poenget var at du tolker statistikk og utsagn vesentlig værre enn fanden leser bibelen.

Hvilket din tolkning av mitt "satt på spissen" (tydlig formulert slik at også du kanskje kunne forstå det) viser så godt.

Nei, jeg har tolket statistikken helt "nøytralt".

Hvis 20% støtter et politisk parti i partimålinger, betyr det at 80% har valgt andre partier som de støtter.

Med vennlig hilsen

"Forøvrig er jeg enig i at hvis han var norsk skulle han hatt samme plikter som andre nordmenn."

Faktisk så trodde jeg at du mente at man hadde de samme plikter uansett om man var norsk eller ei.....

Eller har du plutselig skiftet mening - slik som du pleier å gjøre når det passer inn i din argumentasjon?

Jo, selvsagt da også. Men det var nå engang ikke det som var spørsmålet.

Med vennlig hilsen

Med vennlig hilsen

Det er vel nettopp derfor de er både morsomme og interessante:-)

Realiteten i hans argumenter har en "tendens" til å latterliggjøre dine i en enda større grad enn om de stod ubesvart:-)

Annonse

Det var det jeg var nesten 100 % sikker på!

Norsk statsborgerskap eller norske reisepapirer?

Det er ulovlig å gjøre en person statsløs, så med mindre Saddam Hussein vil gi ham irakisk statsborgerskap, så har vi ikke lov til å frata ham statsborgerskapet.

Med vennlig hilsen

Norsk statsborgerskap eller norske reisepapirer?

Det er ulovlig å gjøre en person statsløs, så med mindre Saddam Hussein vil gi ham irakisk statsborgerskap, så har vi ikke lov til å frata ham statsborgerskapet.

Med vennlig hilsen

Jeg vet. I det minste har jeg seg argumentere for at man ikke kan ta fra noen deres statsborgerskap, men i denne spesielle saken så gjør de det.

Dette går det sikkert ann å finne ut. Finn det ut! :)

Men jeg tror helt seriøst at jeg har rett når det gjelder dette.

Asylsøker er han jo uansett ikke, da han fikk asyl i Norge for mange år siden, og dermed lever han ikke på disse småpengene som asylsøkere får.

For øvrig bor han ikke på asylmottak, og så vidt jeg vet så får man da uansett ikke noen penger av staten.

Jeg vet. I det minste har jeg seg argumentere for at man ikke kan ta fra noen deres statsborgerskap, men i denne spesielle saken så gjør de det.

Dette går det sikkert ann å finne ut. Finn det ut! :)

Men jeg tror helt seriøst at jeg har rett når det gjelder dette.

Asylsøker er han jo uansett ikke, da han fikk asyl i Norge for mange år siden, og dermed lever han ikke på disse småpengene som asylsøkere får.

For øvrig bor han ikke på asylmottak, og så vidt jeg vet så får man da uansett ikke noen penger av staten.

Jeg vet. I det minste har jeg sett deg argumentere for at man ikke kan ta fra noen deres statsborgerskap, men i denne spesielle saken så gjør de det.

Skulle det stå.

Jeg vet. I det minste har jeg sett deg argumentere for at man ikke kan ta fra noen deres statsborgerskap, men i denne spesielle saken så gjør de det.

Skulle det stå.

Hei,

Ifølge Aftenposten har han "asylstatus". Ingen nevner noe som helst om norsk statsborgerskap, og jeg er 99,9999% sikker på at han ikke har det, fordi da ville det blitt nevnt i diskusjonene.

Med vennlig hilsen

Jo, selvsagt da også. Men det var nå engang ikke det som var spørsmålet.

Med vennlig hilsen

Nei - det er vel slik det er. En ting gjelder hvis det er det som passer som svar til spørsmålet, og noe annet gjelder hvis spørsmålet er annerledes....he-he

Hei,

Ifølge Aftenposten har han "asylstatus". Ingen nevner noe som helst om norsk statsborgerskap, og jeg er 99,9999% sikker på at han ikke har det, fordi da ville det blitt nevnt i diskusjonene.

Med vennlig hilsen

Hadde han hatt norsk statsborgerskap hadde det jo ikke vært noe snakk om å utvise ham, da hadde ikke det vært mulig !

Gjest en tilskuer

*gjesp*

Elendig forsøk på å "argumentere", Morsk. Forsøk igjen - gjerne MED argumenter denne gangen.

Med vennlig hilsen

Når du ikke har flere argumenter, ikke skjønner motpartens eller noe fornuftig å skrive selv. Da svarer du slik.

Helt greit for meg at du ikke gidder eller liker å provosere.

Jeg blir ikke provosert at at du ikke greier bedre enn det der. Ikke irritert eller sur eller noe sånt.

===========================

Etter å ha lest innlegget ditt (det som jeg kommenterte) var det en ting som slo meg:

Du hadde aldri skrevet slik til Grip om du ikke hadde HATET den fyren ! Du kan gjerne protestere på det. Men hatefullt var innlegget ditt.

Dere begge to hadde hatt godt av å roe dere ned. Det er ingenting dere kan gjøre med den saken der likevel. Hvorfor hisse seg sånn opp da ? Dere terger på dere magesår og hjertetrøbbel om dere ikke har det fra før av. Vær heller litt hyggelig i stedet for å drive tastaturfeider.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...