Gå til innhold

Idol - en kollega skal delta...

Anbefalte innlegg

Gjest kollegaen
Skrevet

Det blir artig å se min

kollega Esben Andre Holm opptre i Idol neste fredag!! :-)

Om han blir med videre eller ikke, så er det uansett kjempebra å ha komme så langt!

Jeg synes han er kjempeflink!

Stem ham opp folkens.

Skrevet

Er det han - eh, unnskyld - med de svære øra? Fant ingen annen måte å beskrive han på :)

Gjest ikke undertegnet
Skrevet

Han kjenner jeg med:) Gikk i kor med han en gang i tiden. Veldig dyktig til å synge!

Har drevet masse reklame nå, så nå kommer det nok mange stemmer fra Sørlandet

Gjest ikke undertegnet
Skrevet

Er det han - eh, unnskyld - med de svære øra? Fant ingen annen måte å beskrive han på :)

:) Stemmer det.. Uten å underbygge det det.. Men tror nok det kan stemme... Kjempeflink til å synge, men har ikke fått vist det så godt enda, da han er blitt overskygget av andre..

Skrevet

:) Stemmer det.. Uten å underbygge det det.. Men tror nok det kan stemme... Kjempeflink til å synge, men har ikke fått vist det så godt enda, da han er blitt overskygget av andre..

Har hørt at han er god til å synge ja, selv om han ikke har blitt så godt vist der :)

Skrevet

Var det han fra "blanke messingen"?Han homsete?

Nei, det var en annen Espen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...