Gjest kollegaen Skrevet 22. februar 2003 Skrevet 22. februar 2003 Det blir artig å se min kollega Esben Andre Holm opptre i Idol neste fredag!! :-) Om han blir med videre eller ikke, så er det uansett kjempebra å ha komme så langt! Jeg synes han er kjempeflink! Stem ham opp folkens. 0 Siter
Gjest Thristah Skrevet 22. februar 2003 Skrevet 22. februar 2003 Var det han fra "blanke messingen"?Han homsete? 0 Siter
Anki Skrevet 22. februar 2003 Skrevet 22. februar 2003 Er det han - eh, unnskyld - med de svære øra? Fant ingen annen måte å beskrive han på 0 Siter
Gjest ikke undertegnet Skrevet 22. februar 2003 Skrevet 22. februar 2003 Han kjenner jeg med:) Gikk i kor med han en gang i tiden. Veldig dyktig til å synge! Har drevet masse reklame nå, så nå kommer det nok mange stemmer fra Sørlandet 0 Siter
Gjest ikke undertegnet Skrevet 22. februar 2003 Skrevet 22. februar 2003 Er det han - eh, unnskyld - med de svære øra? Fant ingen annen måte å beskrive han på Stemmer det.. Uten å underbygge det det.. Men tror nok det kan stemme... Kjempeflink til å synge, men har ikke fått vist det så godt enda, da han er blitt overskygget av andre.. 0 Siter
Anki Skrevet 22. februar 2003 Skrevet 22. februar 2003 Stemmer det.. Uten å underbygge det det.. Men tror nok det kan stemme... Kjempeflink til å synge, men har ikke fått vist det så godt enda, da han er blitt overskygget av andre.. Har hørt at han er god til å synge ja, selv om han ikke har blitt så godt vist der 0 Siter
Tonette Skrevet 22. februar 2003 Skrevet 22. februar 2003 Var det han fra "blanke messingen"?Han homsete? Nei, det var en annen Espen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.