Gå til innhold

Vi var i familiepark i dag.............

Anbefalte innlegg

2 kamerater og meg selv tok med oss barna til en familiepark. Skitrekk, akebakker, husker og andre leker, stor skøytebane.............. Hele pakka. Hadde med boller og pixxahorm, kaffe og brus.

Det mest hyggelige, det var høyttalere over hele parken så det ble spillt musikk noe som i utgangspunktet er hyggelig for både barna og oss voksne, men hva var det de spilte? Rammstein!!!!

Endel bestemødre som satte kakaoen i halsen like vedsiden av kvikk lunchen ja. Det var vel et litt merkelig valg synes jeg..............

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/94305-vi-var-i-familiepark-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Kan eg få oppskrifta på pixxahorm? Det hørtes spennende ut...

Tji hiiii

Ja, jeg beklager skrivefeilen. Det skulle vært 3 x`er i det ordet. Det er altså pizzahorn fyllt med hjemmebrent. Dette er et bakverk beregnet på voksne forstås da.................

Bor du i nærheten?

Ja. veldig nære. Søren og! jeg så for meg dagstur til Lillestrøm eller noe jeg nå... Har vært der nede før men da spilte de bare AquaLene & Smurfekoret hennes... Dessuten satt alle de voksne på hver sin benk alene med seg selv og venta på at unga skulle gå lei!

Ja. veldig nære. Søren og! jeg så for meg dagstur til Lillestrøm eller noe jeg nå... Har vært der nede før men da spilte de bare AquaLene & Smurfekoret hennes... Dessuten satt alle de voksne på hver sin benk alene med seg selv og venta på at unga skulle gå lei!

Jeg ble svett som et dyr jeg etter å ha sendt Vesla nedover i akebrett for så å dra henne opp igjen. Skliene var kjempefine,særlig det store røret som var pakket inn i snø.

Vi hadde det kjempehyggelig der nede, men var uheldige med været så vi holdt ikke ut så lenge, men det er en genial måte å få mosjon på da så lenge man herjer sammen med ungene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...