SierDuDet Skrevet 22. februar 2003 Skrevet 22. februar 2003 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=20864 Her snakker vi om en neger som farger seg selv hvit og meget mulig feier unger, og en tannløs jævel av en ukontrollert drapsmaskin som tidligere er dømt for en voldtekt han sikkert ikke begikk. Begge er negre, er det tilfeldig? Neida, jeg bare kødder Det jeg skulle spørre om var: Er det noen steder på nettet hvor man kan følge boksekampen til Tysen i natt? For det er vel i natt, er det ikke? 0 Siter
-Riksklysa Skrevet 23. februar 2003 Skrevet 23. februar 2003 eneste jeg vet er at det går live på tv1000 kl 03.00... Tyson altså... 0 Siter
SierDuDet Skrevet 23. februar 2003 Forfatter Skrevet 23. februar 2003 eneste jeg vet er at det går live på tv1000 kl 03.00... Tyson altså... Ja, var det jeg også fant ut nå. Men jeg skulle gjerne hatt en sånn side som beskriver kampens gang. Jeg sitter nå engang her, så... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.