Gå til innhold

Gratulerer til alle Colombia godkjenninger og alle andre godkjenninger

Anbefalte innlegg

Gratulerer til alle sammen, med BUFA godkjenning, DVA (Colombia) godkjenninger!

Må si det kribler litt ekstra i magen når det kommer så mange positive beskjeder fra Colombia i slutten av uken.

Håper det er vår uke neste uke. At det kom masse papirer (tildelingsBUNKER) i samme omgang som godkjenningene i DVA.

Lykke til alle sammen i ukene som kommer. Måtte det skje masse mer positivt...

Hilsen

Fortsetter under...

Ja, måtte det skje masse positivt denne siste uken av februar.

Nå er våren kommet til Vestlandet, fuglene har begynt å synge og vi venter bare på ei lita prinsesse som vi skal ta med oss ut i våren. Tenk hvilken deilig tid vi skal få sammen!

Tusen takk til deg og alle andre som skriver innlegg og gleder seg på våre vegne! Jeg har fulgt med deg en stund, Wibecke, og håper inderlig at det skjer noe for dere i uka som kommer. Krysser fingre og tær for dere!!

Klem fra

valmue1365380326

Tusen takk til deg og alle andre som skriver innlegg og gleder seg på våre vegne! Jeg har fulgt med deg en stund, Wibecke, og håper inderlig at det skjer noe for dere i uka som kommer. Krysser fingre og tær for dere!!

Klem fra

Takk så mye for gratulasjonen - og som Aagot sier så har også jeg sett etter gode nyheter fra deg Wibecke!! Håper at det skjer noe stooort for dere SNART!!!!!

Klemmer fra

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...