Gå til innhold

Musikkspørsmål

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kort sagt:

Jazz og Blues er to forskjellige stilarter. Begge er gamle, men blues er hakket eldre enn jazz. Swing er er underart av jazz, som kom ganske kort tid etter at jazzen i sin helhet begynte å ta form.

Det går imidlertid ikke an å svare på spørsmålet ditt uten å gjøre oppgaven for deg, og dessuten skrive mange sider. Mitt råd er; kjøpt en bok, eller bruk Google.

"................"

Gjest en elev

Kort sagt:

Jazz og Blues er to forskjellige stilarter. Begge er gamle, men blues er hakket eldre enn jazz. Swing er er underart av jazz, som kom ganske kort tid etter at jazzen i sin helhet begynte å ta form.

Det går imidlertid ikke an å svare på spørsmålet ditt uten å gjøre oppgaven for deg, og dessuten skrive mange sider. Mitt råd er; kjøpt en bok, eller bruk Google.

"................"

Takk for hjelpen, Prozak!

Men Jan Garbarek da, hva slags stilart er det?

Jeg skal ikke skrive mange sider om dette, oppgaven handler egentlig om noe annet men jeg skal bare nevne dette i forbifarten.

Takk for hjelpen, Prozak!

Men Jan Garbarek da, hva slags stilart er det?

Jeg skal ikke skrive mange sider om dette, oppgaven handler egentlig om noe annet men jeg skal bare nevne dette i forbifarten.

en jazz-musikker uten sidestykke...

http://bandindex.no/index.cfm?template=info.cfm/2182

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...