Gå til innhold

Saddam og Bush: Like store trusler mot verdensfreden!

Anbefalte innlegg

Det er heller foruroligende når USA viser en så enestående kunnskapsløshet innen diplomati at dette er resultatet blant folket hos deres nærmeste allierte:

"Britene mener at president George W. Bush er en like stor trussel mot verdensfreden som Saddam Hussein, viser en fersk meningsmåling.

Til tross for at statsminister Tony Blair har forsøkt å overbevise sine landsmenn om at Storbritannia må følge USA i kampen mot Saddam, mener 45 prosent av de spurte at Bush er den største trusselen mot fred. Den irakiske diktatoren scorer også 45 prosent i den britiske rundspørringen.

34 prosent svarte at de beundrer USA, mens 54 prosent sa at de ikke gjør det. 47 prosent av vel 2.000 briter som deltok i målingen, svarte at USA er en bøllestat, mens 27 prosent svarte at USA representerer de gode krefter.

En meningsmåling i Canada lørdag viste at 74 prosent av de spurte er motstandere av en amerikansk-ledet krig mot Irak uten godkjennelse i FN.

(NRK-NTB-AFP)"

Det er rett og slett skremmende at en nasjon har så dårlig snøring på diplomati!

Med vennlig hilsen

Fortsetter under...

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

20

• Mr Kahn

9

• -Riksklysa

9

• Ulv I Faarikaal

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Siterte meningsmålinger kan kanskje være interessante. Jeg antar likevel at de ikke kan brukes til å finne ut "hvem som har rett" eller "hva som rett".

Jeg kan tenke meg at du er enig i dette, spesielt i tider med FrP som landets største parti på meningsmålingene.

...

Hva er så poenget ditt? "Beviser" meningsmålingene at du har "rett"?

Siterte meningsmålinger kan kanskje være interessante. Jeg antar likevel at de ikke kan brukes til å finne ut "hvem som har rett" eller "hva som rett".

Jeg kan tenke meg at du er enig i dette, spesielt i tider med FrP som landets største parti på meningsmålingene.

...

Hva er så poenget ditt? "Beviser" meningsmålingene at du har "rett"?

Hei,

Jeg har ikke påstått at meningsmålinger viser at "jeg har rett"... ("rett" i hva da, forresten?)

Poenget er vel heller at USA bør ta slike meningsmålinger til etterretning, og forstå at de mister støtte i verden ved å opptre som "utilregnelig voldsutøver og hit-man"!

Problemet her er at 45% av den britiske befolkningen synes USAs president er "den største trusselen mot fred", og spørsmålet er da hvordan han kan få et bedre "image" enn Saddam...

Med vennlig hilsen

Hvorfor skriver du et inlegg hvor poenget ene og alene er hvor mange % som mener ditt eller datt om ditt og datt ?

Er ikke du den samme som skrev dette inlegget: http://forum.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=1552456

Du kan se at jeg er den samme, fordi det står "Sør" etter begge innleggene.

*tegner og forklarer*

===

PS: Tråden handler om at Bush har "prestert" å bli oppfattet som en like stor trussel mot verdensfreden som Saddam.

Det er bekymringsfullt.

Med vennlig hilsen

Du kan se at jeg er den samme, fordi det står "Sør" etter begge innleggene.

*tegner og forklarer*

===

PS: Tråden handler om at Bush har "prestert" å bli oppfattet som en like stor trussel mot verdensfreden som Saddam.

Det er bekymringsfullt.

Med vennlig hilsen

*PS: Tråden handler om at Bush har "prestert" å...*

Nei, tråden handler (nok engang) om din dobbelmoral, og viser tydelig hvordan du kritiserer andre for hva du selv gjør når flertallsmeningen passer med din egen.

Annonse

*PS: Tråden handler om at Bush har "prestert" å...*

Nei, tråden handler (nok engang) om din dobbelmoral, og viser tydelig hvordan du kritiserer andre for hva du selv gjør når flertallsmeningen passer med din egen.

Jeg forstår du forsøker å spore av.

Det som foruroliger resten av oss (du er jo egen-erklært anti-demokrat, og derved på Saddams side, så deg bekymrer det nok ikke) er at vanlige folk misliker USAs president så mye at de likestiller ham med Saddam.

Da har Bush-administrasjonen virkelig spilt kortene sine feil.

Med vennlig hilsen

Jeg forstår du forsøker å spore av.

Det som foruroliger resten av oss (du er jo egen-erklært anti-demokrat, og derved på Saddams side, så deg bekymrer det nok ikke) er at vanlige folk misliker USAs president så mye at de likestiller ham med Saddam.

Da har Bush-administrasjonen virkelig spilt kortene sine feil.

Med vennlig hilsen

*Jeg forstår du forsøker å spore av.*

Debatten må nødvendigvis bli avsport før den har startet, når ditt eneste poeng er hva flertallet mener, noe du i andre sammenhenger har tatt klart avstand fra.

*Jeg forstår du forsøker å spore av.*

Debatten må nødvendigvis bli avsport før den har startet, når ditt eneste poeng er hva flertallet mener, noe du i andre sammenhenger har tatt klart avstand fra.

Feil igjen, Morsk.

Med vennlig hilsen

Hvorfor skriver du et inlegg hvor poenget ene og alene er hvor mange % som mener ditt eller datt om ditt og datt ?

Er ikke du den samme som skrev dette inlegget: http://forum.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=1552456

Rimelig usaklig...

Det tyder på at du 'leter etter' grunner til å få 'satt på plass' Sør..? *ler*

Da er det tydelig hvor vanskelig du syns det er... når dette var det beste du klarte...

Fikk du med deg poenget med innlegget, eller ble du for opptatt med 'å ta rotta på' Sør?

*rister på hodet*

Rimelig usaklig...

Det tyder på at du 'leter etter' grunner til å få 'satt på plass' Sør..? *ler*

Da er det tydelig hvor vanskelig du syns det er... når dette var det beste du klarte...

Fikk du med deg poenget med innlegget, eller ble du for opptatt med 'å ta rotta på' Sør?

*rister på hodet*

*Rimelig usaklig...*

Hva er usaklig ? Skrive stikk mot seg selv, eller å påpeke det ?

*rister på hodet*

Registerer at DOL's store guru har fått nok ei papegøye.

*Rimelig usaklig...*

*rister på hodet*

nå skal jeg være den første til å si at Sør ikke er en av mine favoritter, men det du kommer med her blir en tanke patetisk...

at noen har en annen mening enn deg selv må du kunne respektere. sier ikke at du skal være enig, men du bør respektere dem, gjerne diskutere, men slutt med usakligheter og skittkasting...

dessverre er ikke Sør av det kaliberet at han takler dette selv, men det innbærer vel ikke at du, eller jeg for den sakens skyld, bør synke ned på hans nivå?

*Rimelig usaklig...*

*rister på hodet*

Ja, ja... meg kan du kalle hva du vil...

Du legger vel kanskje meg for 'hat' også, nå... siden jeg 'forsvarte' Sør... Trist, egentlig...

Har lyst til å nevne at jeg også har kranglet med Sør... Jeg har vært rasende på han...

Men jeg har da klart å holde meg til saken... Og jeg går ikke 'inn for' å krangle med han hver gang jeg ser han...

Det legger jeg merke til at enkelte gjør her inne...

Annonse

Jeg skal ikke kaste bort tid og plass på sitater, bare konstatere at du serverer det samme sølet her som vi ser tyte ut av disse venstresosialistene over de fleste større nettfora.

Den uhemmede USA-kritikken antar nye høyder etterhvert som Saddams demise nærmer seg med stormskritt. SV forsøker å gi folk inntrykk av at de representerer en majoritet i det norske folket med sitt monopol på fred.

Ordet fred har en helt annen betydning for disse folkene enn for de som har tatt seg brydderiet med å definere denne freden. Vi ønsker ikke Saddams fred, Arafats fred, eller den freden som senker seg mellom hver terrorbombe som smeller i Israel.

Kom gjerne inn på VGD, Sør, så skal vi lære deg litt om tingenes tilstand. En smakebit her

http://vg.transact.no/Item.asp?GroupID=183&Group=Midt%F8sten&ThreadID=330498&Thread=Manipulasjon%20i%20meningsm%E5linger%20om%20Saddam%20og%20Bush

--

nå skal jeg være den første til å si at Sør ikke er en av mine favoritter, men det du kommer med her blir en tanke patetisk...

at noen har en annen mening enn deg selv må du kunne respektere. sier ikke at du skal være enig, men du bør respektere dem, gjerne diskutere, men slutt med usakligheter og skittkasting...

dessverre er ikke Sør av det kaliberet at han takler dette selv, men det innbærer vel ikke at du, eller jeg for den sakens skyld, bør synke ned på hans nivå?

*at noen har en annen mening enn deg selv må du kunne respektere.*

Jeg ser ikke hva som er Sør's mening her. Han bruker andres som hovedargument.

*men slutt med usakligheter og skittkasting...*

Da må jeg desverre gjenta spørsmålet siden du tydligvis ikke fikk det med deg:Hva er usaklig ? Skrive stikk mot seg selv, eller å påpeke det ?

*men det innbærer vel ikke at du, eller jeg for den sakens skyld, bør synke ned på hans nivå?*

Inegn fare. Det er tilnærmet umulig.

*at noen har en annen mening enn deg selv må du kunne respektere.*

Jeg ser ikke hva som er Sør's mening her. Han bruker andres som hovedargument.

*men slutt med usakligheter og skittkasting...*

Da må jeg desverre gjenta spørsmålet siden du tydligvis ikke fikk det med deg:Hva er usaklig ? Skrive stikk mot seg selv, eller å påpeke det ?

*men det innbærer vel ikke at du, eller jeg for den sakens skyld, bør synke ned på hans nivå?*

Inegn fare. Det er tilnærmet umulig.

ingen osm kan nekte mannen å endre mening, eller å poste et innlegg som ikke står i stil med forrige meningsytring... har det slått deg at han kanskje gjør dette kun for å provosere og kverulere?

og når du eller jeg da påpeker dette og samtidig insinuerer at han er noe "dum", så blir det faktisk oppfatet som usaklig...

Jeg skal ikke kaste bort tid og plass på sitater, bare konstatere at du serverer det samme sølet her som vi ser tyte ut av disse venstresosialistene over de fleste større nettfora.

Den uhemmede USA-kritikken antar nye høyder etterhvert som Saddams demise nærmer seg med stormskritt. SV forsøker å gi folk inntrykk av at de representerer en majoritet i det norske folket med sitt monopol på fred.

Ordet fred har en helt annen betydning for disse folkene enn for de som har tatt seg brydderiet med å definere denne freden. Vi ønsker ikke Saddams fred, Arafats fred, eller den freden som senker seg mellom hver terrorbombe som smeller i Israel.

Kom gjerne inn på VGD, Sør, så skal vi lære deg litt om tingenes tilstand. En smakebit her

http://vg.transact.no/Item.asp?GroupID=183&Group=Midt%F8sten&ThreadID=330498&Thread=Manipulasjon%20i%20meningsm%E5linger%20om%20Saddam%20og%20Bush

--

Hei,

Kanskje du bør lese HVA jeg skriver, før du hisser deg opp!?

Med vennlig hilsen

ingen osm kan nekte mannen å endre mening, eller å poste et innlegg som ikke står i stil med forrige meningsytring... har det slått deg at han kanskje gjør dette kun for å provosere og kverulere?

og når du eller jeg da påpeker dette og samtidig insinuerer at han er noe "dum", så blir det faktisk oppfatet som usaklig...

*ingen osm kan nekte mannen å endre mening,*

Det har så langt ikke skjedd i de år jeg har fulgt med her, og ville isåfall vært en sensasjon.

*har det slått deg at han kanskje gjør dette kun for å provosere og kverulere?*

Selvsagt. Du gjør neppe Sør noen tjeneste ved å prøve forhindre at han får tilfredstilt sitt daglige behov for det, enten det er med meg eller andre.

*ingen osm kan nekte mannen å endre mening,*

Det har så langt ikke skjedd i de år jeg har fulgt med her, og ville isåfall vært en sensasjon.

*har det slått deg at han kanskje gjør dette kun for å provosere og kverulere?*

Selvsagt. Du gjør neppe Sør noen tjeneste ved å prøve forhindre at han får tilfredstilt sitt daglige behov for det, enten det er med meg eller andre.

si ikke det, kan jo være at han gikk lei da? ikke at jeg tror det, men undere har skjedd tidligere...

personlig har jeg gitt opp hele mannen, og svarer kun når han begynner med personangrep eller lignende... ellers gir jeg ham ikke gleden av å provosere meg, men når det er sagt, han må gjerne forsøke, men da synker han om mulig enda dypere...

men kan langt på vei være enig med deg, det er ikke alltid like enkelt å forstå hva den mannen engentlig mener eller ønsker å formidle...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...