Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke spesielt fin på det, la det være sagt. De siste ukene popper det imidlertid opp en annonse som avbilder et kvinnelig underliv påhengt Wunderbaum. Det skal visstnok være reklame for et produkt som avhjelper vond lukt "forneden".

Jeg er den første til å innrømme dols behov for reklameinntekter og klager ikke på reklamen, enten det er popup eller andre former.

Kan det likevel være mulig å rotere litt på popup'ene slik at man ikke får denne vonde fittelukta opp i trynet hele tiden?

Som sagt tar jeg ikke anstøt av det, det er mer slik at jeg blir lei av samme teite bildet.

Jaja...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/94347-popup-annonser-p%C3%A5-dol/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stått opp for tidlig i dag ? Litt intolerant på sengekanten :-)

Jeg syns også den er underlig, men har ikke sett hvilket produkt det dreier seg om. Jeg tror jeg har fått underbevisste skylapper, jeg ser ikke reklame i det hele tatt.

Den popet opp nå og er reklame for Asan såpe. Måtte sjekke da, det legger seg jo alltid bak når man trykker på skjermen så jeg legger ikke merke til dem lenger.

Ulv I Faarikaal

Akkurat.

Jeg har mange flasker muserensevæske her, og muserensesett med rund børste og bomullspinner. Mange skal du ha ?

En ble spurt: "Blei det noe mus på deg i helga ??" "Bare optisk mus !" sier den andre. Fikk bare se en han da.

Jeg har optisk mus. De er forresten nå like billige som kulemus. Slipper å renses for lo, maur, granbar osv.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...