Gå til innhold

Tungepiercing og kyssing-4 uker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok piercing i tunga på fredag... Nå er det søndag, altså et par tre dager siden... Men jeg savner sånn å kysse med kjæresten min!!! Og sex uten å kysse er heller ikke det samme... Er jo så utrolig glad i han.... Er det virkelig slik at jeg må holde meg unna å kysse han i 4 UKER??

Skrevet

Dere kan vel nusse litt...

Men sånn ORDENTLIG...?? Hehe... :)

Skrevet

Som man reder, ligger man......

Den som er med på leken, får smake steken.

Gjest ikke undertegnet
Skrevet

Men sånn ORDENTLIG...?? Hehe... :)

Glem kyssing på de fire første ukene, ellers kan du risikere å miste tunga helt og da kan du aldri kysse mer (o:

Skrevet

Du bør nok være litt forsiktig. Det finnes ingen steder på kroppen som er mer utsatt for infeksjoner som følge av piercinger, enn nettopp tunga.

Så du bør være veldig nøye med hygienen fram til piercingen har grodd.

Skrevet

Som man reder, ligger man......

Den som er med på leken, får smake steken.

Får IKKE smake steken mener du vel! :-)

Skrevet

JA kjære deg, du kan kline og suge og alt du vil selv om da har piercet tungen.

Samme dag som jeg tok min både klinte jeg med og sugde typen, har aldri hatt noen problemer med det.

Bare pass på å rense det et par ganger om dagen og etter du har spist og sånn.

Det du burde holde deg unna er sterkt krydret mat og "farget" alkohol.

Lykke til!!

Skrevet

JA kjære deg, du kan kline og suge og alt du vil selv om da har piercet tungen.

Samme dag som jeg tok min både klinte jeg med og sugde typen, har aldri hatt noen problemer med det.

Bare pass på å rense det et par ganger om dagen og etter du har spist og sånn.

Det du burde holde deg unna er sterkt krydret mat og "farget" alkohol.

Lykke til!!

FARGET alkohol? Hva er det...? Hehe...

Jeg renser med sånn skyllegreier hver gang jeg har spist og drukket og røkt,.. Det ser ut til å gå bra. Er ikke så mye vondt, og ikke så veldig hoven. Men litt øm er jeg enda. Men jeg savner jo å kysse med typen da, har ikke fått kyssa han siden fredag!!!! Og jeg elsker han!!! ;OP

Skrevet

FARGET alkohol? Hva er det...? Hehe...

Jeg renser med sånn skyllegreier hver gang jeg har spist og drukket og røkt,.. Det ser ut til å gå bra. Er ikke så mye vondt, og ikke så veldig hoven. Men litt øm er jeg enda. Men jeg savner jo å kysse med typen da, har ikke fått kyssa han siden fredag!!!! Og jeg elsker han!!! ;OP

Negeralkohol, vel! :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...