thermos Skrevet 23. februar 2003 Skrevet 23. februar 2003 Tok piercing i tunga på fredag... Nå er det søndag, altså et par tre dager siden... Men jeg savner sånn å kysse med kjæresten min!!! Og sex uten å kysse er heller ikke det samme... Er jo så utrolig glad i han.... Er det virkelig slik at jeg må holde meg unna å kysse han i 4 UKER?? 0 Siter
thermos Skrevet 23. februar 2003 Forfatter Skrevet 23. februar 2003 Dere kan vel nusse litt... Men sånn ORDENTLIG...?? Hehe... 0 Siter
fresja Skrevet 23. februar 2003 Skrevet 23. februar 2003 Som man reder, ligger man...... Den som er med på leken, får smake steken. 0 Siter
Gjest ikke undertegnet Skrevet 23. februar 2003 Skrevet 23. februar 2003 Men sånn ORDENTLIG...?? Hehe... Glem kyssing på de fire første ukene, ellers kan du risikere å miste tunga helt og da kan du aldri kysse mer (o: 0 Siter
SierDuDet Skrevet 23. februar 2003 Skrevet 23. februar 2003 Du bør nok være litt forsiktig. Det finnes ingen steder på kroppen som er mer utsatt for infeksjoner som følge av piercinger, enn nettopp tunga. Så du bør være veldig nøye med hygienen fram til piercingen har grodd. 0 Siter
Gjest Tunga Skrevet 23. februar 2003 Skrevet 23. februar 2003 Som man reder, ligger man...... Den som er med på leken, får smake steken. Får IKKE smake steken mener du vel! :-) 0 Siter
modell Skrevet 24. februar 2003 Skrevet 24. februar 2003 JA kjære deg, du kan kline og suge og alt du vil selv om da har piercet tungen. Samme dag som jeg tok min både klinte jeg med og sugde typen, har aldri hatt noen problemer med det. Bare pass på å rense det et par ganger om dagen og etter du har spist og sånn. Det du burde holde deg unna er sterkt krydret mat og "farget" alkohol. Lykke til!! 0 Siter
thermos Skrevet 24. februar 2003 Forfatter Skrevet 24. februar 2003 JA kjære deg, du kan kline og suge og alt du vil selv om da har piercet tungen. Samme dag som jeg tok min både klinte jeg med og sugde typen, har aldri hatt noen problemer med det. Bare pass på å rense det et par ganger om dagen og etter du har spist og sånn. Det du burde holde deg unna er sterkt krydret mat og "farget" alkohol. Lykke til!! FARGET alkohol? Hva er det...? Hehe... Jeg renser med sånn skyllegreier hver gang jeg har spist og drukket og røkt,.. Det ser ut til å gå bra. Er ikke så mye vondt, og ikke så veldig hoven. Men litt øm er jeg enda. Men jeg savner jo å kysse med typen da, har ikke fått kyssa han siden fredag!!!! Og jeg elsker han!!! ;OP 0 Siter
nanna Skrevet 24. februar 2003 Skrevet 24. februar 2003 FARGET alkohol? Hva er det...? Hehe... Jeg renser med sånn skyllegreier hver gang jeg har spist og drukket og røkt,.. Det ser ut til å gå bra. Er ikke så mye vondt, og ikke så veldig hoven. Men litt øm er jeg enda. Men jeg savner jo å kysse med typen da, har ikke fått kyssa han siden fredag!!!! Og jeg elsker han!!! ;OP Negeralkohol, vel! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.