Gå til innhold

Typisk nordlendinger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Utspekulerte, eldre mannfolk i nordnorge heller sprit ned i unge jenter, for så å lure dem med på gang bang.

Dette kunne vel knapt skjedd noe annet sted i Norge enn oppe i nord? Eventuelt i Bergen, selvsagt.

Vi burde faen skjæra meg kaste pakka ut av landet. Send dem til Murmansk!

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=21052

Skrevet

Utspekulerte, yngre mannfolk i sørnorge heller sprit ned i voksne kvinner, for så å lure dem med på sex med bare én person!! Skandaløst.

Vi som er nordfra forventer mer enn det én pinglete østlending klarer å prestere da.. Kun én pikk??!!

Ikke kan dere drikke, slåss eller pule flere enn én av gangen. No flytte æ snart nordover igjæn!

Skrevet

Utspekulerte, yngre mannfolk i sørnorge heller sprit ned i voksne kvinner, for så å lure dem med på sex med bare én person!! Skandaløst.

Vi som er nordfra forventer mer enn det én pinglete østlending klarer å prestere da.. Kun én pikk??!!

Ikke kan dere drikke, slåss eller pule flere enn én av gangen. No flytte æ snart nordover igjæn!

ehemm...

moralen her må da bli at unge søringer ikke heller i seg selv eller de lett motaglige nordlendingene nok sprit...

eller no sånt...

vel, skal det bli no annet en plastikk på deg, så bør vel kanskje en ferie på hjemmlige trakter vurderes...

Skrevet

Næmmen, vært du sint da? :)

Jeg kan drekke, jeg kan pule og jeg kan slåss, så jeg må være unntaket som bekrefter regelen :)

Skrevet

Næmmen, vært du sint da? :)

Jeg kan drekke, jeg kan pule og jeg kan slåss, så jeg må være unntaket som bekrefter regelen :)

*ler*

Sinna? Neinei! Jeg bare morer meg litt jeg :-)

Skrevet

ehemm...

moralen her må da bli at unge søringer ikke heller i seg selv eller de lett motaglige nordlendingene nok sprit...

eller no sånt...

vel, skal det bli no annet en plastikk på deg, så bør vel kanskje en ferie på hjemmlige trakter vurderes...

"Det har ikkje vært ordentlig fest før fetthåran står som sildbein mellom tennene og jomfruhinnan ligg som stoppskive innpå kuken."

Ja, jeg har billetter nordover liggende. Si i fra når hodepina blir for ille, klysa, så stikker jeg;-)

Skrevet

*ler*

Sinna? Neinei! Jeg bare morer meg litt jeg :-)

Hehe, og jeg som nesten trodde du hadde pms eller noe sånt ;)

Skrevet

Hehe, og jeg som nesten trodde du hadde pms eller noe sånt ;)

Døh...;-)

Jeg er så smørblid atte! *gumler sjokoladekake*

Skrevet

Døh...;-)

Jeg er så smørblid atte! *gumler sjokoladekake*

Ja, jeg vet at du alltid er smørblid, men jeg tenkte at du kanskje hadde en dårlig dag eller noe sånt :) Det er jo lov! :)

Jippi! Frisk tapte i kveld.

Deilig :)

Skrevet

Ja, jeg vet at du alltid er smørblid, men jeg tenkte at du kanskje hadde en dårlig dag eller noe sånt :) Det er jo lov! :)

Gratulerer! Jeg ser du hoverer overfor klysa. Det er greit. Han tåler såpass:)

*hvisker*

"Det kom meg for øret at Jesus ble født i Østfold, men det ble fort avkreftet siden det hverken finnes tre vise menn eller ei jævla jomfru i hele fylket.."

Nei, jeg er egentlig mer full av faen i kveld og lurer på hvem som skal få unngjelde...

*skuler bort på bikkja og samboern*

Skrevet

Du mente vel at Frisk vant forresten? :)

Skrevet

Kan du da fortelle meg hvordan vi skal få hatt gang-bang? Noe må vi jo finne på, for faen!

"................:"

Skrevet

Du mente vel at Frisk vant forresten? :)

Nei, jeg mente at de tapte!

Tapet sørget for at Stjernen ikke havnet på den viktige 4. plassen som gir hjemmebanefordel i kvartfinalen, mens Frisk slipper en lang, kjip tur til Trondheim neste lørdag! :)

Ergo: Frisk tjente på å tape mot Trondheim i dag, og Stjernen tapte på at Frisk vant.

Derfor kritikken fra Fredrikstadtraktene.

Skrevet

Kan du da fortelle meg hvordan vi skal få hatt gang-bang? Noe må vi jo finne på, for faen!

"................:"

Egentlig er innlegget mitt preget av misunnelse.

Slikt skjer tross alt ikke i mine trakter :(

Skrevet

Tapet sørget for at Stjernen ikke havnet på den viktige 4. plassen som gir hjemmebanefordel i kvartfinalen, mens Frisk slipper en lang, kjip tur til Trondheim neste lørdag! :)

Ergo: Frisk tjente på å tape mot Trondheim i dag, og Stjernen tapte på at Frisk vant.

"Ergo: Frisk tjente på å tape mot Trondheim i dag, og Stjernen tapte på at Frisk vant."

Skulle være:

Ergo: Frisk tjente på å tape mot Trondheim i dag, og Stjernen tapte på at Frisk tapte.

Skrevet

Aha! Det virket bare litt merkelig...*s*

Skrevet

Gratulerer! Jeg ser du hoverer overfor klysa. Det er greit. Han tåler såpass:)

*hvisker*

"Det kom meg for øret at Jesus ble født i Østfold, men det ble fort avkreftet siden det hverken finnes tre vise menn eller ei jævla jomfru i hele fylket.."

Nei, jeg er egentlig mer full av faen i kveld og lurer på hvem som skal få unngjelde...

*skuler bort på bikkja og samboern*

samboern? refererer du til de plastikk-dingesene dine som samboere?

*rimelig skremt*

jo jeg tåler nok å bli hundsa med, greit nok, man er ikke bedre enn det man viser til enhver tid, og når sant skal sies, det er ett fett hvem vi møter... at disse askerpinglene ikke orker å kjøre buss til trondheim får stå for deres egen regning, (oops, det var det som var problemet, de har ikke råd til å betale regningen), vi kan på en god dag banke de fleste, bortsett fra Enga da...

helt korrekt, finnes få, om ingen, vise men i østfold, jeg har jo tross alt flytta til oslo, og hu som var jomfru, hu knulla jeg i det jeg krysset fylkesgrensa:-)

Skrevet

"Det har ikkje vært ordentlig fest før fetthåran står som sildbein mellom tennene og jomfruhinnan ligg som stoppskive innpå kuken."

Ja, jeg har billetter nordover liggende. Si i fra når hodepina blir for ille, klysa, så stikker jeg;-)

hmm, gi meg noen år, så skal jeg komme og ta deg jeg:-)

Skrevet

Nei, nei, du tar _helt_ feil! Det er "gamlingene" som blir lurt.... Småjentene derifra er ganske tørste, og jobbe kan de jo ikke pga skolen. Så legger de seg på rygg for en tår eller ti...

Ja ja, Kabelvåg har ikke forandret seg mye de siste 10-15 åra siden jeg bodde der.

PS. Jeg var _aldri_ SÅ tørst....

:o)

Skrevet

Aha! Det virket bare litt merkelig...*s*

Det var ikke sååå merkelig :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...