Gå til innhold

Gaver til barnets kontaktnett i hjemlandet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Guamor:-)

Har dere hørt noe???

Venter spent på gladnyheter fra dere :-)

Når vi var i Colombia første gangen hadde vi med Cognac og fransk rødvin. Det skulle visst være kjempe populært. Vi hadde også med sjokolade.

Denne gangen kjøper jeg bruksting, altså såpe/avlappingsmaske og noen andre småting :-)

Det er til 3 av damene, men må høre om de andre er kvinner også. Regner med å ha med 6-7 gaver i alt, trenger litt til han(i Bucaramanga hadde vi 2 faste sjåfører) som kjører oss rundt + han som hjelper oss på hotellet.

Lykke til med gaveinnkjøp.

Hilsen

Idefix1365380353

Heisann Guamor :o)

Vi har kjøpt sølvsmykker med små vikingskip, kan brukes av både damer og herrer. Desuten har vi kjøpt noen små suvernirer som er fra plassen hvor vi bor.

Hilsen

Hei!

Har hørt at champagne,whisky,kremer og andre "kjente "merkevarer er populært.Har også hørt at flotte stearinlys er vanskelig og dyrt å få tak i i Colombia så det kan også være en ide til damene.Lykke til

Hei Guamor:-)

Har dere hørt noe???

Venter spent på gladnyheter fra dere :-)

Når vi var i Colombia første gangen hadde vi med Cognac og fransk rødvin. Det skulle visst være kjempe populært. Vi hadde også med sjokolade.

Denne gangen kjøper jeg bruksting, altså såpe/avlappingsmaske og noen andre småting :-)

Det er til 3 av damene, men må høre om de andre er kvinner også. Regner med å ha med 6-7 gaver i alt, trenger litt til han(i Bucaramanga hadde vi 2 faste sjåfører) som kjører oss rundt + han som hjelper oss på hotellet.

Lykke til med gaveinnkjøp.

Hilsen

Jeg lurer på en ting ifht gave og det er sprit som er nevnt. Mener å huske at dette skulle man ikke gi???? Når det gjelder bildepresentasjonen så måtte vi helst IKKE velge bilder fra selskaper der det stod vin på bordet!! Så derfor trodde jeg at man ikke skulle gi dette?!?! Gjelder dette barnehjem OG fosterhjem??

Når det gjelder barnehjem så har jeg etterhvert kjøpt inn endel klær som jeg tenker å ta med ned. -Har også fått tips om at røykalaks er populært!!!

Fint å få endel tips..

Ha en fin uke, og til deg Wibecke- DENNE uken håper jeg på en gladmelding fra deg :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...