Gå til innhold

Vedr. Godkjenning fra ICBF

Anbefalte innlegg

Gjest torine-e

Hei,

Jeg er innom forumet her ganske ofte, men jeg har ikke skrevet inn mange innlegg.

Vi får besøk av barnevernet til tirsdag, så det blir spennende, endelig er vi i gang!!

Jeg ser at det er mange som har fått godkjenning fra ICBF -GRATULERER til dere! Hvor lang tid tar det fra godkjenning foreligger til dere får tildelt barn og kan reise å hente?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/94418-vedr-godkjenning-fra-icbf/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Godkjenning i ICBF er bare første skritt på veien. Etter denne venter man på distrikt. I fjor sendte vi søknaden til Colombia i midten av desember (01), ble godkjent i ICBF i januar, fikk distrikt i februar og barn i april. Vi fikk en relativt rask saksbehandling, vet mange som venter mye lenger. Lykke til med hjemmebesøket.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...