Gå til innhold

Hvordan få tilbake henne jeg elsker?

Anbefalte innlegg

Hvordan skal jeg få tilbake den jenta jeg elsker? Det ble slutt mellom oss pga. av at hun liker en annen og synes det er uriktig å være sammen med noen siden hun er usikker. Hun liker meg mest nå av oss to, hun kjenner meg også best. Jeg skal møte henne i morgen (har ikke sett henne på 2-3 uker) og hva skal jeg si til henne for å få henne tilbake? Jeg er så forelsket i henne og jeg har satt henne så vanvittig høyt når vi var sammen og det akter jeg å fortsette med så sant vi bli kjærester igjen. Men hva skal jeg fortelle henne for å få henne tilbake?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/94429-hvordan-f%C3%A5-tilbake-henne-jeg-elsker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

I slike tilfeller bruker en skikkelig omgang juling å ha bra effekt....

Spøk tilside... Det som kanskje kan fastslås med sikkerhet, er at hun IKKE vil ha deg, når hun valgte å avslutte uten å gå til noen annen....riktig enda...

Hadde hun villet ha deg, så hadde ikke denne andre vært noe problem for henne...

I slike tilfeller bruker en skikkelig omgang juling å ha bra effekt....

Spøk tilside... Det som kanskje kan fastslås med sikkerhet, er at hun IKKE vil ha deg, når hun valgte å avslutte uten å gå til noen annen....riktig enda...

Hadde hun villet ha deg, så hadde ikke denne andre vært noe problem for henne...

Hun sier hun egentlig vil ha meg og savner meg men det er en liten sperre siden hun liker han andre også. Derfor det ble slutt og derfor hun vil være singel - fordi hun er usikker og liker oss begge. Men det må vel kunne gå an å forklare henne til bedre tanker fordi vi har hatt et utrolig nydelig og spesielt forhold. Jeg skjønner meg ikke på henne hvorfor hun valgte å kaste bort det - muligens litt spennning e.l. fra han andre? Jaja. Noen som har noen tips til hvordan jeg kan få min drømmeengel tilbake? Hun betyr virkelig mye for meg.

Hun sier hun egentlig vil ha meg og savner meg men det er en liten sperre siden hun liker han andre også. Derfor det ble slutt og derfor hun vil være singel - fordi hun er usikker og liker oss begge. Men det må vel kunne gå an å forklare henne til bedre tanker fordi vi har hatt et utrolig nydelig og spesielt forhold. Jeg skjønner meg ikke på henne hvorfor hun valgte å kaste bort det - muligens litt spennning e.l. fra han andre? Jaja. Noen som har noen tips til hvordan jeg kan få min drømmeengel tilbake? Hun betyr virkelig mye for meg.

Det er kun en ting du kan gjøre og det er en tøf prosess som krever mye av deg...

Du må leve livet ditt videre. Vis henne at du har det bra og klarer deg fint uten henne. Flørt gjerne litt med andre jenter som hun kan få greie på. Når du treffer henne vis deg fra din beste side og vær selvsikker, blid og fornøyd.

Det er ikke sikkert dette får henne tilbake, men er den eneste veien for at det muligens kan skje..

If you love somebody set them free.

If they return it is ment to be.

If they don't they never were yours at all.

Har et par et "utrolig nydelig og spesielt forhold", så er ikke brudd det de først tenker på...

Hun prøver bare å la forholdet til deg "skli ut", og bruker sikkert "en annen" som grunn...

Du virker litt for "masete" til å få noe ordning på dette.

Annonse

Hvor gamle er dere da?

Bli ikke desperat i alle fall, de aller fleste damer får hetta når typen blir skikkelig desperat og kryper for henne. Vil hun satse på deg så gjør hun det samme hva du gjør.

Det er bare Kåre Knall som har bytta nick, sist han skrev innlegg var han 18 år. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...