Gå til innhold

Jeg skal forhåpentligvis bli penere!

Anbefalte innlegg

Jepp! Etter en lang og grå vinter, ser jeg ut som et skittent dass! Grå og gusten, for lite søvn, ungeskrik og gnål...

Tid for selvpleie; Massasje, solarium og få skikk på sveisen! Skal låne ei bok om Fargeanalyse, og sjekke ut eventuelle forbedringer jeg selv kan gjøre for å fremheve mitt beste - og det er jammen på tide å gjøre noe... *kikker i speilet, huff*

Snart er det vår - og hvis du ser ei kjekk dame i Trondheim (om noen uker...), så er det kanskje meg! Tjohei!

Tral-la-la-la!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/94438-jeg-skal-forh%C3%A5pentligvis-bli-penere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Var det deg? Kult! :o))) Hils på meg hvis jeg er der når du henter boka da! :o) Det er jeg som er yngst og har halvlangt brunt hår og briller. :o)

Jeg håpet at du ikke var hun fjerne danske dama, ja! *ler* Tror jeg skulle hente boka på Moholt - men jeg tar solarium på senteret, så kanskje jeg popper innom.*s*

Jeg kom ikke på at du jobba der, og du hadde heller ikke noe navneskilt med "Lillemus" på ;o))) Men jeg skal nok gi meg til kjenne...

Jeg håpet at du ikke var hun fjerne danske dama, ja! *ler* Tror jeg skulle hente boka på Moholt - men jeg tar solarium på senteret, så kanskje jeg popper innom.*s*

Jeg kom ikke på at du jobba der, og du hadde heller ikke noe navneskilt med "Lillemus" på ;o))) Men jeg skal nok gi meg til kjenne...

Dansk? Hun er hollandsk og kjempesøt, men litt forvirret i blant, hun jobber bare som vikar nå, er pensjonist. :o) Jeg virret bare rundt i bakgrunnen og sa hva hun skulle søke på såvidt jeg husker.

Artig å tenke på at jeg har hatt en DOL'er på besøk på biblioteket da gitt! :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...