Gå til innhold

treng gode råd her (sexlyst)

Anbefalte innlegg

Jeg og gubben har problem nå, jeg har null sexlyst og det sliter på forholdet her.Det begynte etter fødsel for 5,5 år siden, og det har forverret seg siden sist fødsel for 1,5 år siden. Ser liksom på hele sexen som arbeid, legger av tid til det nett som med feks husvasken. Er ikke fornøyd med kroppen min lenger etter keisersnitt, det kan vel ha litt med saken og gjør. Merket også under en akt der jeg utrolig nok hadde lyst,at jeg fikk panikk. Jeg begynte å skjelve over hele kroppen (er jo normalt det) men jeg likte det ikke hadde liksom ikke kontroll i det hele tatt og det føltes litt skummelt. Noen med gode råd her. Det sliter veldig på oss begge nå.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/94439-treng-gode-r%C3%A5d-her-sexlyst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest kjenner problemet

Søk hjelp hos fagfolk. Jeg kjenner dette problemet godt, og jeg søkte hjelp altfor sent. Jeg er skilt nå etter tyve års ekteskap, og gråter inni meg når jeg tenker på alle de årene hvor jeg lot som ingenting og tok det som jobb. Panikken og skjelvingen var grusom. Har slitt med depresjon og angst de siste årene, begynner først nå å våge å snakke om dette. Flott at du tar dette opp og setter ord på det.

Søk hjelp hos fagfolk. Jeg kjenner dette problemet godt, og jeg søkte hjelp altfor sent. Jeg er skilt nå etter tyve års ekteskap, og gråter inni meg når jeg tenker på alle de årene hvor jeg lot som ingenting og tok det som jobb. Panikken og skjelvingen var grusom. Har slitt med depresjon og angst de siste årene, begynner først nå å våge å snakke om dette. Flott at du tar dette opp og setter ord på det.

takk for svar

Gjest kjenner problemet

takk for svar

Du kan godt kontakte fastlegen eller familiekontoret. Kommer anpå hvem du vil snakke med. Du kan også finne privat psykolog i Gule sider og få time etter noen få dager. Da må du betale selv, men det kan være verdt det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...