Gå til innhold

Må bare fortelle dere at

Anbefalte innlegg

vi er GODKJENT for et colombiansk barn som skal være to år yngre enn vår kaptein sabelltann. Datert 17/2-03 dvs 2 mnd og 15 dager etter at søknaden ble sendt til Colombia. Hurra,hurra, hurra!

Har akkurat kommet hjem fra ferie hos mormor i trøndelag i dag så jeg er bare kort innpå DOL for å sjekke hvordan situasjonen er nå, mye har skjedd siden forrige uke så derfor gratulerer til dere alle sammen.

Masse klemmer fra ei kjempeglad

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/94522-m%C3%A5-bare-fortelle-dere-at/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer, kjære peetmor! Dette var fantastiske nyheter. Nå jobber ICBF i en utrolig fart, og jeg krysser fingrene for at de holder tempoet oppe i de videre "leddene" også.

Nå er vi veldig mange som er helt på likt i prosessen, og kanskje er vi heldig at noen av oss får reise sammen - hadde vært utrolig gøy!

Mange gratulasjonsklemmer fra oss i Bergen

Annonse

Annonse

Mattias1365380379

Hei du!

Dette var jo fantastiske nyheter!!! Dere får nok en ny tur til Colombia før dere aner det :-)

Håper saksbehandlingen fortsetter i dette tempoet, det gir håp om tur i løpet av året for oss som ligger litt bak dere i løypa.

Ha en fortsatt fin vinterferie!!!

Stor klem fra

Colombiamamma

Gratulerer så mye!!

Det er bare så spennende.... Vi sendte jo papirene samtidig med dere.

Er på vinterferie noen dager, så får ikke sjekket mailen. Min mann har lovet at han skal sjekke hver dag til jeg kommer hjem.

Kanskje greit jeg ikke er hjemme. For da ville jeg nok brukt en formue på å gå inn og ut på mailen :-))

Vi mailes!

Klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...