Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hva sier folket om stortingspolitikere og regjeringsmedlemmer i olabukser, slitne joggesko og T-shirt med "Iron Maiden" tvers over brystet...? Eller damer med glitretopp type "Babe" og glorete rosa/brunt skjørt toppet av en kort kordfløyeljakke.

Kall meg hva du vil, men jeg foretrekker politikere i dress, type ikke glorete og damene i drakt!

Et stort NEI til å lette på kleskoden på tinget! Jeg har problemer nok med å ta enkelte alvorlig om jeg ikke må se dem iført grilldress og...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/94543-olabukse-p%C3%A5-tinget/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig med du.

Kan være at jeg begynner å bli gammel, men jeg setter heller ikke pris på at ekspeditøren i en vanlig butikk har neglelakk, kan gå an med rød, lys eller blank, men mørk neglelakk gir meg frysninger. Vet ikke hvorfor, ser kanskje litt ustelt ut på en måte?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...