Gå til innhold

Achillesskade?


Diablito

Anbefalte innlegg

Jeg var ute og "løp" nedover en veldig bratt bakke i skogen for snart 4 uker siden. Det var glatt, og jeg gjorde noen skikkelige krumspring uten å falle.

Jeg kjente jeg hadde strukket noe eller overhelastet noe den ene ankelen/leggen, siden den ble litt stiv. Men jeg tråkket ikke over, eller fikk spesielle smerter.

Dagen etter tok jeg bussen til jobb, siden det var litt ubehagelig å gå de 20min jeg gjør til vanlig. Allerede neste dag gikk det bedre. Eneste problemet var at jeg kjente smerter når jeg vred foten. Dette har gradvis blitt bedre.

Jeg trener generelt veldig mye til vanlig, omkring 4-5 dager i uka. Allerede etter en ukes tid begynte jeg å sykle igjen, uten at det gav noen problemer.

Spørsmålet er at jeg fortsatt kjenner at ikke alt er 100%, og at det kjennes ut som det stammer fra achilles. Er det normalt at slike ting tar så lang tid, og hva bør jeg eventuelt gjøre?

Jeg er forresten en mann på 28 c",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...