Gå til innhold

Uanstendig forslag

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

8

• heves

8

• mrxx

4

• Retz

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Annonse

herre min hatt, jeg er da mann, hadde selvsagt humpet i veg og skrytt på meg at jeg skulle gitt pengene til blå kors...

Ja men hadde dama di hatt det, så hadde hun vel vært hore..

Er vel det vi damer blir kaldt hvis vi har oss en runde utenom husets fire vegger...

Selvsagt, hvis det var med en kvinne da. Men ikke med en mann, den hadde sittet langt inne hvis jeg skulle si ja til noe sånt.En halv million hadde blitt altfor lite da.

Jeg hadde uten problemer fått lov av kona også:-))

Fått lov av kona med en kvinne eller en mann?

Annonse

Gjest appendix

For en halv million så ville jeg nok kanskje vært litt uanstendig, ja.

Med min moral så skal jeg kanskje være jævla glad for at jeg ikke er dame :)

Det sier vel litt om _både_ moralen og økonomien din.

For noen er fem hundre lapper mye, for andre er det ikke nok til å inngå kompromisser med selvfølelsen.

Var jeg sosialklient ville jeg helt klart slått til.

Satt jeg med nedbetalt hus og bra lønn, ville jeg ikke vurdert det engang.

Det er ikke så store forandrigner du kan gjøre i livet med femhundre tusen når en har nok fra før. En bra bil kanskje.

For de som ikke eier nåli i veggen derimot vil det utgjøre et helt nytt liv.

Ja men hadde dama di hatt det, så hadde hun vel vært hore..

Er vel det vi damer blir kaldt hvis vi har oss en runde utenom husets fire vegger...

nei pokker heller, dersom noen hadde vært villig til å betale 500'000 for å knulle ho mor, så hadde jeg meldt meg frivillig til å filme det hele...

hvorfor skal jeg kalle jenter med ønkonomisk sans for horer?

nei, likhet for alle...

Det ville jeg nok ikke nei, da skulle det vært temmelig dårlig stilt med meg.

Hadde ikke hatt glede av de pengene uansett, med tanke på hvorfor jeg hadde dem, og måten jeg hadde fått dem på.

Ville blitt kvalm av alt jeg hadde kommet til å brukt disse pengene på, og rett og slett følt meg skitten og lite verdig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...