Gå til innhold

Jeg får ikke sove i natt...

Anbefalte innlegg

lenamor1365380463

for tankene strømmer på, og tårene renner. Det er 5 uker i natt siden du ble født, min lille sønn - jeg var 19 uker på vei, og du var død...

Nå endelig begynner kroppen å komme i form igjen, å normalisere seg. Men såret i hjertet er ennå stort og blødende. Har noen bedre dager, og noen dårligere. Savner deg så masse!

Du var ikke direkte planlagt, men vi var så glade, både pappa og jeg, og gledet oss kjempemasse til å få møte deg i juni! Vi hadde mange tanker og planer for hvordan det skulle bli å være foreldre. Vi ante ikke at noe var galt, derfor var sjokket stort når legen ikke fant hjerteslag hos deg. Du hadde dødd i magen min, av en sykdom som var uforenlig med liv. Jeg håper bare ikke du hadde det vondt den tiden jeg fikk bære deg inni meg...

Det hender jeg tenker; hvorfor hendte dette oss?? Livet er så urettferdig!!

Og verden består av struttende mager og spedbarn, og det er sårt for meg å se dem...på kjøpesenteret, på jobben, venninner...men jeg håper endelig at alt går bra for alle sammen!

Vi har fått mye omtanke, og det varmer. Vi er heldige, vi har familie og gode venner, og ikke minst hverandre. Mamma´n og pappa´n din planlegger nå bryllup til sommeren, det er fint å ha noe hyggelig å tenke på også.

Jeg er glad for at jeg fikk ha deg i magen min i fire måneder, at vi fikk oppleve gleden og forventningene. Jeg vet at du har det godt nå, kanskje er du sammen med oldefaren din, han vil passe på deg.

Vi vil alltid huske deg, men vi må lære å leve med savnet og sorgen over aldri å lære deg å kjenne. Også når verden rundt tror vi er "kommet over det" - det kommer vi nok aldri til å gjøre, ikke fullt og helt...men så var jo vi de eneste som hadde kjent deg sparke, og hadde begynt å få et forhold til deg.

Til vi møtes igjen, vår lille engel! Mamma og pappa elsker deg!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/94582-jeg-f%C3%A5r-ikke-sove-i-natt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...