Gå til innhold

Jeg tror jaeg har fått et snev av Clausthaler ?

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

Jeg glemte at det er glatt ute, håndbrekket, husnøkkel og kokeplata. Det første førte til en vond albu, det andre til en bulk til, det tredje til en ekstratur, det fjerde til en svidd stekepanne og hylende røykavarsler. Alt på en dag. Sjelden jeg glemmer noe.

Fins det medisiner ?

Fortsetter under...

Annonse

Ulv I Faarikaal

Å!! du har kvinnfolk på gang :-)

Sånt pleier å gjøre mannfolk ekstremt distre og vimete. Ikke så lett å konsentrere seg om annet da ;)

Du prøver lure ut noe nå, kvinnelist funker ikke her, skjønner du.

:-)

Håndbrekket??Hvorfor i all verden bruker du håndbrekket?? Nå på vinteren bør du i alle fall ikke bruke det, for det første kan hjulene fryse fast og for det andre er det mye bedre å sette den i gir, helst i revers hvis det er sterk nedoverbakke.

Amatør:-)

Ulv I Faarikaal

Håndbrekket??Hvorfor i all verden bruker du håndbrekket?? Nå på vinteren bør du i alle fall ikke bruke det, for det første kan hjulene fryse fast og for det andre er det mye bedre å sette den i gir, helst i revers hvis det er sterk nedoverbakke.

Amatør:-)

Var bare på polet.

Annonse

Ånei du. Du får nok bruke intuisjonen alene, ingen bekreftelser herfra.

Inngrodde ungkarer bidrar aldri til ryktebørser.

Nei altså, så viktig var det da heller ikke, men du trenger ikke bli gretten heller. Jeg er den som er minst interessert i sladder å vås - så det var bare en tanke som streifet meg.

Gretten gammel ungkar, nei, det passer ikke deg :)

Ulv I Faarikaal

Nei altså, så viktig var det da heller ikke, men du trenger ikke bli gretten heller. Jeg er den som er minst interessert i sladder å vås - så det var bare en tanke som streifet meg.

Gretten gammel ungkar, nei, det passer ikke deg :)

Sikkert i orden, det er lov å være nysgjerrig. Jeg bare spøker som vanlig.

Jeg har spurt alle, og ingen vil ha meg, dessuten er jeg altfor ung til å gifte meg.

:)

Sikkert i orden, det er lov å være nysgjerrig. Jeg bare spøker som vanlig.

Jeg har spurt alle, og ingen vil ha meg, dessuten er jeg altfor ung til å gifte meg.

:)

Greit nok. Dessuten er det like greit å la være å gifte seg. Bare plunder allikevel.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...