Gå til innhold

Olivenolje

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket merke anbefales, skal bruke den til å få huden mykere. badevann ol.

Hva er forjellen på vanlig, virgin og ekstravirgin og hva bør eg bruke?

Skrevet

Hei,

Hvis du skal bruke den i badevannet, så kan du bruke hvilken som helst.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Det er vel å kaste penger ut av vinduet å bruke virgin eller ekstra virgin olje til et slikt formål..

Skrevet

Hei,

Hvis du skal bruke den i badevannet, så kan du bruke hvilken som helst.

Med vennlig hilsen

visst eg skal bruke den for mykere føtter eller resten av kroppen , hvilken bør eg velde da?

Skrevet

visst eg skal bruke den for mykere føtter eller resten av kroppen , hvilken bør eg velde da?

Den billigste, med mindre du satser på gjenbruk som salatdressing.... ;-)

Skrevet

Den billigste, med mindre du satser på gjenbruk som salatdressing.... ;-)

*urk* Tenker på salatdressing av olivenolje krydret med tåfis og død hud.

Skrevet

Hei,

Bruk den billigste. Forskjellen er hovedsakelig i smaken, så med mindre din partner er fot-fetisjist så er det ingen forskjell.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Bruk den billigste. De dyrere har såpass markant smak og lukt, og du vil vel ikke gå rundt og lukte intenst av oliven?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...