Gå til innhold

Han tok fra meg kjæresten min!!!!

Anbefalte innlegg

Gjest Kåre Knall

Hei. Ja, dere kjenner vel til meg nå.

Nå sitter jeg her, dumpa, pga. av at en jævel har sendt kosemeldinger til eksen min og hun har begynt å like han. Nå er hun ikke sammen med noen pga. av at hun liker oss begge og føler det er best å være singel.

Men hva skal jeg gjøre? Jeg sitter her og har kjærlighettssorg og har prøvd alt jeg kan for å få henne tilbake... Vi snakket litt i går om dette men det nytter ikke. Hun er fast bestemt nå at det er slutt og at vi heller bør være gode venner.

Jeg har lyst å dra opp og smelle ned den fyren så sinnsykt hardt fordi det er jo han som har fucka opp alt her. Riktig...?

ÅÅÅÅÅÅ, livet er så føjbanna urettferdig, vi har sammen nesten 1 år, og nå har jeg mista livsgnisten helt...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/94600-han-tok-fra-meg-kj%C3%A6resten-min/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel, jeg mener det er eksen din som har oppført seg umodent om hun har gått fra deg kun pga noen kosemeldinger fra en annen.

Men sånn utenom det så tror jeg neppe det er kun derfor det tok slutt mellom dere. Hvis det skal så lite til for å ødelegge et forhold, så ville aldri forholdet funka uansett,er min mening.

Prøv så godt du kan å glemme henne - det er nok av fisk i havet! Lykke til! :)

Gjest Kåre Knall

Vel, jeg mener det er eksen din som har oppført seg umodent om hun har gått fra deg kun pga noen kosemeldinger fra en annen.

Men sånn utenom det så tror jeg neppe det er kun derfor det tok slutt mellom dere. Hvis det skal så lite til for å ødelegge et forhold, så ville aldri forholdet funka uansett,er min mening.

Prøv så godt du kan å glemme henne - det er nok av fisk i havet! Lykke til! :)

Jo det var faktisk derfor det ble slutt. Hun sier det helt selv. Og ut i fra hele situasjonen så virker alt som om at det er det. Hun kommer vel ikke et bedre lys når jeg sier at denne gutten er bestekameraten til eksen henners?

Annonse

Men hun vil jo ikke bli sammen med han? Eller ikke ennå fordi hun kjenner ikke han så godt. Hun er så forvirret.

Ja, det skjønner jeg, men disse kosemeldingene fra han var jo sterkt medvirkende til hennes forvirring. Da må du overbevise henne om din sterke kjærlighet, slik at hun "vingler" tilbake til deg.

Gjest Kåre Knall

Ja, det skjønner jeg, men disse kosemeldingene fra han var jo sterkt medvirkende til hennes forvirring. Da må du overbevise henne om din sterke kjærlighet, slik at hun "vingler" tilbake til deg.

Prøver, prøvd i flere uker.

Nytter ikke noe særlig. Men jeg kan vel sende henne meldinger jeg også når hun kanskje blir sammen med den jævelen og møte henne titt og ofte (bor 800m fra henne mens han andre 2 mil) slik at han begynner bli litt små sjalu. :-)

Jo det var faktisk derfor det ble slutt. Hun sier det helt selv. Og ut i fra hele situasjonen så virker alt som om at det er det. Hun kommer vel ikke et bedre lys når jeg sier at denne gutten er bestekameraten til eksen henners?

Joa, men da blir det som jeg skrev i stad, om forholdet deres rakner pga det der, så hadde det aldri i livet funka uansett.

Se videre du, det tror jeg er det eneste fornuftige å råde deg til.

Gjest naiv du

Du er en av de mest naive jeg noen gang har hørt om!

Nytter ikke noe særlig. Men jeg kan vel sende henne meldinger jeg også når hun kanskje blir sammen med den jævelen og møte henne titt og ofte (bor 800m fra henne mens han andre 2 mil) slik at han begynner bli litt små sjalu. :-)

Jepp, den eneste sanne fryd er skadefryd! Det er så mye fint en kan bruke SMS til.

Gjest en god kikk

Du er like syk som han er da! Herregud, du kan ikke være gamle saken!

Ta en god kikk på deg selv, er du noe bedre enn de to der?

Annonse

Gjest Kåre Knall

Du er like syk som han er da! Herregud, du kan ikke være gamle saken!

Ta en god kikk på deg selv, er du noe bedre enn de to der?

Hvorfor skal jeg lissom bare akseptere at han stikker av med min kjærlighet? Han får smake sin egen medisin.

Gjest Kåre Knall
Gjest grow up

Hvorfor skal jeg lissom bare akseptere at han stikker av med min kjærlighet? Han får smake sin egen medisin.

Han stikker av med din kjærlighet, men innse det nå en gang for alle, du er ikke hennes kjærlighet.

Du kan ikke klandre noen for følelser, tenk om noen ville slå deg ned fordi du er forelska i denne jenta?

Ta deg sammen! Jenta har i følge deg (utallige innlegg) oppført seg som en dritt mot deg. Dette kan da umulig komme som en bombe!

OG: Man kan ikke "ta fra noen" kjæresten. Dette er HENNES valg, og KUN hennes valg.

Og faktisk synes jeg at du oppfører deg tafatt og sutrete - og lar deg bli tråkka på.

Gi slipp på dette jentevesenet og finn deg ei anna ei!

i all vennskapelighet

Gjest Kåre Knall

Ta deg sammen! Jenta har i følge deg (utallige innlegg) oppført seg som en dritt mot deg. Dette kan da umulig komme som en bombe!

OG: Man kan ikke "ta fra noen" kjæresten. Dette er HENNES valg, og KUN hennes valg.

Og faktisk synes jeg at du oppfører deg tafatt og sutrete - og lar deg bli tråkka på.

Gi slipp på dette jentevesenet og finn deg ei anna ei!

i all vennskapelighet

Ok, du har så rett.

Tror jeg burde være lykkelig for å bli kvitt det vinglete mennesket, jeg mesunner faktisk ikke henners neste gutt om han får samme behandling som jeg fikk. (Det gjorde henners forrige også - lik behandling som meg)

Gjest "!! -O- !!"

Hva du skal gjøre?

Som en start kan du jo holde deg til ett nick, kanskje? Etterpå må du bare innse at du har tapt og at den dumme jenta tror at gresset er grønnere på den andre sida av gjerdet.

Life's a bitch, then you die. Black hell!

Gjest "!! -O- !!"

Jenta er 16-17-18 år, da hender det faktisk at interessen snur og man finner seg noe annet. Er ikke en gang særlig uvanlig.

Hun har gitt deg utallige hint allerede, du burde skjønt det lenge før.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...