Gå til innhold

Han tok fra meg kjæresten min!!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ok, du har så rett.

Tror jeg burde være lykkelig for å bli kvitt det vinglete mennesket, jeg mesunner faktisk ikke henners neste gutt om han får samme behandling som jeg fikk. (Det gjorde henners forrige også - lik behandling som meg)

var det du som sendte sms den gangen eller?

nå begynner du å bli om mulig mer patetisk enn noen sinne...

Hun er faktisk ikke en eiendel som noen kan stjele. Hun er en voksen person som har valgt det selv. Om hun ikke var klar for å bli "stjålet" ville det heller ikke skjedd, men nå som hun først var det kan du banne på at hadde det ikke vært han så hadde det vært en annen. Hun var rett og slett ferdig med deg. Kondolerer.

Det er tøft, men om du ikke skal miste jenta som venn også, bør du ta deg kraftig sammen og få deg et LIV! Jeg hadde følt meg kvalt sammen med en som hadde oppført seg så klengete og masete, og hadde garantert tatt større avstand for å komme meg litt unna.

Hun er helt sikkert glad i deg enda, men du kommer ingen vei med å mase. Er du glad i henne, lar du henne få rom til både puste å tenke. Vil hun ha deg, kommer hun tilbake til deg - UTEN at du trenger be henne om det.

Oppfør deg som en VENN, få deg noen hobbyer og slutt og sitt alene hjemme og tenke! Du må vise denne jenta at du kan ha det bra uten henne også.

Jeg vet hva jeg snakker om, for jeg var gjennom et knalltøft brudd for litt over et år siden. Jeg og samboeren var sammen i over ni år, og har barn. De første seks månedene grein jeg for ingenting, men etter hvert har jeg faktisk fått det bare bedre og bedre. Nå stortrives jeg alene, er kjempegod venn med eksen (trodde ikke jeg så mer til ham da han dro), og vi har mye gøy sammen når han er hjemme (hos foreldrene sine, som bor i samme kommune som meg).

Tror du har goidt av å være alene ei stund jeg, hvor banalt det nå enn måtte høres ut. Du vokser på det!! Du blir mindre avhengig av andre, får bevist at du klarer deg fint selv, blir mer attraktiv, og i det hele tatt...

Er det for ille for deg, bør du dra til legen og få skrevet ut noe antidepressiva for en periode. Jeg måtte ha det i over fire måneder, og jeg skjemmes ikke av å si det. Tror det var det som fikk meg ovenpå igjen.

Lykke til!

Annonse

Gjest appendix

Er vel ikke verre å sende kosemeldinger enn det er å ta en telefon eller flørte når en treffes - slik en gjorde i 'gamle dager'.

De som lar seg påvirke av slikt har det ikke bra i det forholdet de er i.

Det er lov å prøve seg. Så lenge vedkommende ikke er gift eller har barn med en samboer, synes jeg ikke det er verdens udnergang. Er forholdet solid så tåler det slik 'testing'.

Prøver, prøvd i flere uker.

Nytter ikke noe særlig. Men jeg kan vel sende henne meldinger jeg også når hun kanskje blir sammen med den jævelen og møte henne titt og ofte (bor 800m fra henne mens han andre 2 mil) slik at han begynner bli litt små sjalu. :-)

Skjønner du ikke at conan bare kødder med deg?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...