Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Irriterende når man ikke kommer på sånt ikke sant? I hele går prøvde jeg å finne ut hvem den tredje ungen i flokken til "Mormor og de åtte ungene" var. Jeg får ikke sove før jeg får svar på slike spørsmål. :-)

Marte, Martin, Mads, Mina, Mona, Milly, Morten og Maren. :o)

Marte, Martin, Mads, Mina, Mona, Milly, Morten og Maren. :o)

Ja, jeg vet dem nå,de er i en annen rekkefølge da (Maren, Martin, Marte, Mads, Mona, Milly, Mina og Morten). Jeg fant det ut selv i går kveld, for som sagt må jeg vite slikt før jeg får sove.

Annonse

Ja, jeg vet dem nå,de er i en annen rekkefølge da (Maren, Martin, Marte, Mads, Mona, Milly, Mina og Morten). Jeg fant det ut selv i går kveld, for som sagt må jeg vite slikt før jeg får sove.

Sånn som meg du da. :o) Heldigvis har vi et ettbindsleksikon, Trondheimsleksikonet og en del andre oppslagsbøker i heimen, det har nok reddet mang en natts søvn. :o)

Sånn som meg du da. :o) Heldigvis har vi et ettbindsleksikon, Trondheimsleksikonet og en del andre oppslagsbøker i heimen, det har nok reddet mang en natts søvn. :o)

Jepp, leksikon er mye brukt, men mye finner jeg bare fram til etter å ha søkt på nettet. Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har sett skuespillere i serier/filmer og lurt veldig på hvor jeg har sett dem før. Tidligere måtte jeg bare vente til jeg kom på det eller glemte det av, men så fant jeg denne siden: http://www.imdb.com Ingen søvnløse netter siden. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...