Gå til innhold

Norge vant stafetten !!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette var dritkult - rett før jeg la inn et skikkelig hat innlegg mot mannlige skiløpere.

Dopen har nok virka :-)))

Skrevet

Syntes faktisk litt synd på Sverige.

Makan til sprekk!

Skrevet

Syntes faktisk litt synd på Sverige.

Makan til sprekk!

Ja ; men ufattelig spennende !!

Skrevet

Ja ; men ufattelig spennende !!

Joa, det var helt ok tidsfordriv.

Jeg trodde for øvrig ikke på seier, og det hadde det selvsagt heller ikke blitt om ikke svensken gikk på en stjernesmell.

Skrevet

Fy fader - Thomas Alsgaard er nesten dyrisk. Dritkjekk, elegant og har rå kraft.

Sukk..

Skrevet

Fy fader - Thomas Alsgaard er nesten dyrisk. Dritkjekk, elegant og har rå kraft.

Sukk..

Ja ; hjertens enig i det !!

Men han har noen uuuutrolige øyenbryn?!!

*imponert*

Skrevet

Sukk..

Der sa du det. Dyrisk. *sukke*

Skrevet

Ja ; hjertens enig i det !!

Men han har noen uuuutrolige øyenbryn?!!

*imponert*

Hehe. Han kunne med fordel ha ryddet litt opp i øyenbrynene sine, men han har DEN ryggtavla da! :-)

Skrevet

Sukk..

Sett kjæresten hans, eller? Rønnaug Schei.. Mm..

Skrevet

Hehe. Han kunne med fordel ha ryddet litt opp i øyenbrynene sine, men han har DEN ryggtavla da! :-)

Ryggen hans er ingenting!

*Løper ned på treninga for å gjøre unna tirsdagens økt - rygg*

Skrevet

Han har en svært, svært imponerende fysikk. Til å ha en helt vanvittig god kondisjon og utholdenhet (trolig blant verdens beste), er vel ikke ryggtavla hans så verst..

Skrevet

Han har en svært, svært imponerende fysikk. Til å ha en helt vanvittig god kondisjon og utholdenhet (trolig blant verdens beste), er vel ikke ryggtavla hans så verst..

Enig der. Til å være langrennsutøver har han en veldig god fysikk.

Skrevet

Ja, ta ei rygg-økt, og du må ikke glemme leggmusklene heller :-)

Skrevet

Ja, ta ei rygg-økt, og du må ikke glemme leggmusklene heller :-)

Skal trene bein i morgen (egentlig på torsdager men må priortiere hockey den dagen), og armer på fredag.

Waaaaaaaa... tok en sovepille nå. Fingra mine kooriderer ikke lenger. Jeg føler meg skjev...

Tror jeg legger meg, jeg :)

Skrevet

Sett kjæresten hans, eller? Rønnaug Schei.. Mm..

Ja, hun er veldig søt og pen. De er heldiggriser begge to.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...