Gå til innhold

Sosialt arrangement - noen gode forslag?

Anbefalte innlegg

Gjest Creativiaen

Jeg sitter i festkommiteen her på jobben. Vi skal lage et stort sosialt arrangement for 350 - 400 ansatte.

Noen som har noen gode forslag til hva man kan finne på i Lørenskog området? (også mot Lillestrøm og Oslo for den saks skyld - bare det ikke blir for lang reisevei).

Vi var inne på å leie Nebbursvollen og grille, samt ha noe sosialt arrangement som konkurranser, noe alà skogsorientering osv... En annen ting var å dra på et Villmarksenter og kanoere oss i trebåter osv, men vi er jo så maaaaange. Det skal være plass, rom og mulighet for alle å føle seg velkommne og at de blir tatt var på og ikke bare forsvinner i mengden.

Det skal være i sommer - mai/juni.

Setter STOR pris på alt av gode og seriøse forslag.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/94632-sosialt-arrangement-noen-gode-forslag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes Nebbursvollen høres ut som et glimrende forslag, jeg. Der kan dere jo leie store griller og ha det riktig bra, selv om dere er så mange. Dyrt er det heller ikke, så da kan du evt bruke resten av festbudsjettet på rekvisitter, aktiviteter og/eller bedre mat og drikke.

Kanskje arrangere noen vann-konkurranser à la "ta sjansen" og leie inn litt musikk?

Eller ha et tema av typen Hawaii-fest eller andre ting som passer til stedet?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...