Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann Jiemei,

Tildelingen kom i forrige uke :-))), ei frisk jente fra Guangxie (eller noe sånt) sør i Kina. 10 mnd. gammel. Akkurat den jenta vi hadde ventet på, slik føles det nå. [Vi hadde vært glad for en gutt også :-))].

Har dere hørt noe ?

mvh.

Hei Kina2003

Plutselig så jeg at du var på 'banen' igjen. Grattis nok en gang. Vi har ikke hørt en lyd og nå er jeg veldig utålmodig, men jeg håper da i det minste vi er med i neste omgang (vi som har fått reiseinfo og alt)..trodde faktisk at ventetida skulle gå ned, men 13 måneder hos CCAA er ikke før om ca to uker (de brukte jo nesten en måned på innregistrering av oss)...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/94753-kina2003/#findComment-533809
Del på andre sider

Hei Kina2003

Plutselig så jeg at du var på 'banen' igjen. Grattis nok en gang. Vi har ikke hørt en lyd og nå er jeg veldig utålmodig, men jeg håper da i det minste vi er med i neste omgang (vi som har fått reiseinfo og alt)..trodde faktisk at ventetida skulle gå ned, men 13 måneder hos CCAA er ikke før om ca to uker (de brukte jo nesten en måned på innregistrering av oss)...

Vi får håpe at neste runde er like om hjørnet og at telefonen og bildet av h*n kommer om kort tid. Det rare er (og som mange tidligere har skrevet) at til tross for lang ventetid er det greit nå, for vi fikk jo hun som var ment for oss. Og da måtte vi vente så lenge.

(PS. har hatt noen dager vinterferie uten nett-tilgang.)

mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/94753-kina2003/#findComment-533949
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...