Gjest victoria81 Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Grunnen til at jeg håper/ønsker at jeg får svar raskt tilbake er fordi den siste søknadsfristen for å søke inn på ei linje på videregående skoler er lørdag den 1 mars. Har tenkt muligens å søke meg inn på ei linje på videregående skole til høsten,og det jeg lurer på er om noen av dere her som har gått på disse linjene som jeg nevner lengre nede her på siden,kan gi meg litt informasjon om disse linjene og fortelle meg hvordan det var å gå der: Allmennfag påbygningsår VK2 Apoteknikerlinja Grunnen til at jeg spør her inne er fordi det er noen år siden sist jeg har gått på skolen,og jeg har ikke fått tak i noen brosjyrer fra noen lokale videregående skoler hittil.Har også tidligere fullført GK helse og sosial og VK1 helseservicefag for noen år siden. Takker for forhånd for de svarene jeg får! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/94834-%C3%B8nsker-informasjon-ang%C3%A5ende-linjer-p%C3%A5-videreg%C3%A5ende-skoler-%C3%B8nsker-raskt-svar/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.