Gjest reini Skrevet 28. februar 2003 Skrevet 28. februar 2003 for meg er det og ta en laaaang,varm dusj,gi kroppen en skikkelig overhaling med kremer og diverse for saa og slenge meg paa sofan i bare pysjen og se paa tv og spise digg!! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 28. februar 2003 Skrevet 28. februar 2003 få tid til en dusj i fred og ro! uten at datteren min springer inn og ut, eller også absolutt vil dusje.. ha litt fred og ro for meg selv til å lese avisen! ønsker den luksusen det er å ligge lenge i sengen en morgen... 0 Siter
misjonær Skrevet 28. februar 2003 Skrevet 28. februar 2003 Hei! Å lese i Guds Ord (Bibelen..) er Luxus for meg! Ha ei fin helg! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 1. mars 2003 Skrevet 1. mars 2003 Rett etter ungenes leggetid, gjerne fredag og/eller lørdag kveld: Fyller _varmt_ vann med deilig badeskum i det ovale boblebadet vårt. Tar en dusj inkludert ansiktsmaske og hårkur, så oppi badekaret og lese et eller annet ukeblad. I mens lager mannen deilig middag til oss. Middagen fortæres med nattpysjen på. Til dessert: Stratos. Mmmmmmm.... 0 Siter
Retz Skrevet 1. mars 2003 Skrevet 1. mars 2003 For tida er det ei colaflaske hver lørdag. I dag er det lørdag. :euforisk: 0 Siter
forbrenner Skrevet 1. mars 2003 Skrevet 1. mars 2003 få tid til en dusj i fred og ro! uten at datteren min springer inn og ut, eller også absolutt vil dusje.. ha litt fred og ro for meg selv til å lese avisen! ønsker den luksusen det er å ligge lenge i sengen en morgen... pepsi max/cola light 0 Siter
Amiga Skrevet 1. mars 2003 Skrevet 1. mars 2003 Nystekt baguette med brunost. Jeg har akkurat nok til en baguette til, så er det tomt. *panikk* 0 Siter
Zirine Skrevet 1. mars 2003 Skrevet 1. mars 2003 Jeg sier som nanna, et mykt og jæVLIG dyrt dasspapir. 0 Siter
shandy Skrevet 1. mars 2003 Skrevet 1. mars 2003 Hei! Å lese i Guds Ord (Bibelen..) er Luxus for meg! Ha ei fin helg! Men er det ikke tregt å lese den om igjen, og om igjen? Eller er det sånn at du tolker skriften forskjellig hver gang, eller etter hvordan det passer? 0 Siter
tigertrollet Skrevet 1. mars 2003 Skrevet 1. mars 2003 Den hverdagen jeg har nå er luksus for meg egentlig:-) high on life:o) 0 Siter
Gjest twisted83 Skrevet 1. mars 2003 Skrevet 1. mars 2003 pepsi max/cola light Euh yeah, et iskaldt glass i den ene hånden, og en liten røyk i den andre..... DET er luxus det... 0 Siter
misjonær Skrevet 1. mars 2003 Skrevet 1. mars 2003 Men er det ikke tregt å lese den om igjen, og om igjen? Eller er det sånn at du tolker skriften forskjellig hver gang, eller etter hvordan det passer? Du har 66 forskjellige bøker.. Drøye 1500 sider.. Tar ei stund å pløye gjennom den.. Og noen ganger går det opp eit lite lys eller to... Så det er luxus gitt... 0 Siter
shandy Skrevet 1. mars 2003 Skrevet 1. mars 2003 Du har 66 forskjellige bøker.. Drøye 1500 sider.. Tar ei stund å pløye gjennom den.. Og noen ganger går det opp eit lite lys eller to... Så det er luxus gitt... Ja sikkert, men ikke noe for meg. 0 Siter
Line Skrevet 1. mars 2003 Skrevet 1. mars 2003 Å suse nedover slalombakken mens ungene er på skolen og barnehagen... ) *Kom nettopp hjem derfra - knallføre!!!* 0 Siter
Gjest Yunalesca 23 Skrevet 6. mars 2003 Skrevet 6. mars 2003 For tida er det ei colaflaske hver lørdag. I dag er det lørdag. :euforisk: Når samboeren jobber senkvelder og jeg sklir inn i pysjen, lager favoritt middagen min og ser på så mange grinefilmer jeg absolutt kan klare å presse inn i kvelden!!! Håhå!!! LUKSUS! 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 4. november 2006 Skrevet 4. november 2006 Kaffe og røyk Du klarte det virkelig i kveld (også?)! Å rote fram en fordums tråd fra mars 2003... ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.