Gå til innhold

hva er din luxus i hverdagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

for meg er det og ta en laaaang,varm dusj,gi kroppen en skikkelig overhaling med kremer og diverse for saa og slenge meg paa sofan i bare pysjen og se paa tv og spise digg!!

hare1365380455
Skrevet

få tid til en dusj i fred og ro! uten at datteren min springer inn og ut, eller også absolutt vil dusje.. ha litt fred og ro for meg selv til å lese avisen! ønsker den luksusen det er å ligge lenge i sengen en morgen...

Skrevet

Hei!

Å lese i Guds Ord (Bibelen..) er Luxus for meg!

Ha ei fin helg!

Gjest togli
Skrevet

Rett etter ungenes leggetid, gjerne fredag og/eller lørdag kveld: Fyller _varmt_ vann med deilig badeskum i det ovale boblebadet vårt. Tar en dusj inkludert ansiktsmaske og hårkur, så oppi badekaret og lese et eller annet ukeblad. I mens lager mannen deilig middag til oss. Middagen fortæres med nattpysjen på. Til dessert: Stratos. Mmmmmmm....

Skrevet

For tida er det ei colaflaske hver lørdag. I dag er det lørdag.

:euforisk:

Skrevet

få tid til en dusj i fred og ro! uten at datteren min springer inn og ut, eller også absolutt vil dusje.. ha litt fred og ro for meg selv til å lese avisen! ønsker den luksusen det er å ligge lenge i sengen en morgen...

pepsi max/cola light

Skrevet

Nystekt baguette med brunost. Jeg har akkurat nok til en baguette til, så er det tomt. *panikk*

Skrevet

Jeg sier som nanna, et mykt og jæVLIG dyrt dasspapir.

Skrevet

Hei!

Å lese i Guds Ord (Bibelen..) er Luxus for meg!

Ha ei fin helg!

Men er det ikke tregt å lese den om igjen, og om igjen?

Eller er det sånn at du tolker skriften forskjellig hver gang, eller etter hvordan det passer?

tigertrollet
Skrevet

Den hverdagen jeg har nå er luksus for meg egentlig:-)

high on life:o)

Gjest twisted83
Skrevet

pepsi max/cola light

Euh yeah, et iskaldt glass i den ene hånden, og en liten røyk i den andre..... DET er luxus det...

Skrevet

Men er det ikke tregt å lese den om igjen, og om igjen?

Eller er det sånn at du tolker skriften forskjellig hver gang, eller etter hvordan det passer?

Du har 66 forskjellige bøker..

Drøye 1500 sider..

Tar ei stund å pløye gjennom den..

Og noen ganger går det opp eit lite lys eller to...

Så det er luxus gitt...

Skrevet

Du har 66 forskjellige bøker..

Drøye 1500 sider..

Tar ei stund å pløye gjennom den..

Og noen ganger går det opp eit lite lys eller to...

Så det er luxus gitt...

Ja sikkert, men ikke noe for meg.

Skrevet

Å suse nedover slalombakken mens ungene er på skolen og barnehagen... :o)

*Kom nettopp hjem derfra - knallføre!!!*

Gjest Yunalesca 23
Skrevet

For tida er det ei colaflaske hver lørdag. I dag er det lørdag.

:euforisk:

Når samboeren jobber senkvelder og jeg sklir inn i pysjen, lager favoritt middagen min og ser på så mange grinefilmer jeg absolutt kan klare å presse inn i kvelden!!!

Håhå!!! LUKSUS!

• 3 år senere...
Gjest Flystripa
Skrevet

Kaffe og røyk

Du klarte det virkelig i kveld (også?)! Å rote fram en fordums tråd fra mars 2003... ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...