Gå til innhold

Bytte av land er vel overstått

Anbefalte innlegg

Gjest fra tårer til smil

Vi har nettopp vært gjennom prosessen å måtte bytte giverland. Etter å ha båret et barn «i hjertet» i nesten to år, føltes det som å abortere. Jeg måtte gjennom en sorgprosess, - både ved å «miste» akkurat det barnet jeg hadde gått og drømt om, og det landet jeg var blitt så glad i.

Nå står innsamlingen av nye dokumenter for tur, og blikket er vendt mot det nye giverlandet. Og - jeg føler meg plutselig «ny-gravid!» Virkelig! Det er helt klart et ANNET barn enn det første. Men nå er jeg igjen kjempeglad, og veldig spent! Og i tillegg er det en lettelse å vite at denne gangen vil prosessen gå mye sikrere og forutsigbart.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/95194-bytte-av-land-er-vel-overst%C3%A5tt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest i prosessen

Hei!

Skjønner godt hvordan du har hatt det, fint at dere ser framover nå!

Er litt i samme båt og vil bare driste meg til å spørre:

Dere har stått på et annet land i to år? Vet du hva som skjer hvis godkjennelse går ut (etter at den er forlenget i ett år)?

Lykke til med et mer forutsigbart land!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...