Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har dere hørt noe mer om distrikt??????

Nå er vi inne i den 7. ventemåned på distrikt og NÅ begynner jeg å bli utålmodig.

Ettersom jeg har forstått så er dere veldig "lik" oss når det gjelder alder på barn fra før og at vi har samme godkjenningsdato.

Hadde vært fint å holde litt kontakt, kanskje vi kommer til å reise samtidig når den tid kommer??

Mail meg gjerne, du finner adressen min på nicklisten.com

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/95231-wasserfaldfelder/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Wasserfaldfelder

Hei, Solymar!

Sorry at jeg ikke har meilt deg. Du skjønner meilen vår har vært totalt ute av funksjon. Men nå tror jeg den fungerer igjen(skal prøve å komme meg inn på nicklisten en dag, er ikke så teknisk med data skjønner du).

Vi har heller ikke fått distrikt ennå og vi aner ikke hvorfor alt er så treigt. Trodde egentlig det var fordi at barnet vi skulle få tildelt måtte være under et år. Men har ikke fått dette bekreftet av AF. Vi ringer dem ca. hver 14. dag for å høre(det tar jo litt tid med oversetting o.l., så kanskje vi får den gode nyheten på telefonen når vi ringer?). Vi blir litt sprø av ventingen og nå har vi nesten sluttet å springe til postkassen.

Vet du om den urolige situasjonen kan være årsak til at ikke noe skjer? Jeg håper ihvertfall at alt skjer raskt når det skjer. Orker ikke tre nye måneders venting på telefon.

Lykke til med ventingen! Hadde vært veldig kjekt å reist sammen med dere!

Natthilsen fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/95231-wasserfaldfelder/#findComment-535486
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...