Gå til innhold

Nå har jeg blitt 4-barnsmor!!

Anbefalte innlegg

Nestor sin mamma

Hei!

Den 25.februar kl.0950 kom lille Esther til verden,49 cm lang og 3020 gr.Hun var aldeles perfekt på alle måter,fødselen gikk raskt og greit.Fra vannet ble tatt og til hun kom gikk det 20 min.

Vi var så glade for at hun er sunn og frisk,og LEVER!!Vi håper Nestor gleder seg med oss fra der han er sammen med sin mormor,han lever alltid med oss!Spesielt nå,i gleden over Esther!!

Ville så gjerne dele denne gleden med dere,dere som jeg har delt sorgen etter Nestor med...!

Stor,stolt og "trett" klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/95318-n%C3%A5-har-jeg-blitt-4-barnsmor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære dere!!!

Gratulerer med lille Esther. Ble veldig glad for å lese at alt gikk bra. Gleder meg så utrolig på dine vegne.

Jeg koser meg masse med min lille Viktor og tenker stadig på Christoffer som er i himmelen. Det er tøft å se hva han går glipp av.

Lykke til videre.

Hilsen Ingrid

Annonse

• 2 uker senere...

Lenge siden jeg har vært her, og når jeg så innlegget ditt måtte jeg bare svare, selv om det er en stund siden. GRATULERER masse, så deiligt! Jeg håper du koser deg masse med den lille jenta di, hun er jo snart allerede en måned. Er sikker på at Nestor er stolt storebror. Simen får høre ofte om Hannah, storesøster i himmelen. Han ligger og smiler og ler, innbiller meg at han forstår. I albumet som jeg lager til han skal historien stå, han vil jo alltid ha en engel som passer på han - litt godt for en mor å vite.

Kos deg masse og nyt tiden. Det går så altfor fort.

Mange varme tanker sender jeg deg.

Stor klem fra Katrine

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...