Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Å være foreldre har gitt mersmak, så nå er det på tide at lillegutt "snart" får en bror eller søster :-) Vi kom hjem fra Colombia i februar i fjord, og jeg kjenner allerede kriblingen i kroppen når jeg tenker på at vi forhåpentligvis skal tilbake i 2004 til dette fantastiske landet. Vi er ferdige med sosialrapporten, og holder nå på å samle inn papirer. Men jeg lurer på: skal BUFA ha fødselsattest/dåpsattest av gutten vår, og skal BUFA ha legeattest for barnet?

Er det noen som er noenlunde like langt i "løypa" som oss?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/95356-s%C3%A5-var-det-p%C3%A5-an-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

og velkommen tilbake. Tror jeg har sett nicknavnet ditt før, uansett så ønsker jeg deg lykke til med prosessen.

Vi er akkurat godkjent av ICBF og har en sønn på 4 år som også er født i Colombia.

Om du skal sende med attestene på barnet deres burde jeg husket men det gjør jeg ikke :o) men vi måtte ha legeattest på han. Det ble brukt samme skjema som på oss.

Jeg må knise litt når jeg tenker på legen hans som spør mamman om gutten har noe alko eller andre rusproblemmer :o)

Lykke til!

Mvh

en gang til?

Hei

og velkommen tilbake. Tror jeg har sett nicknavnet ditt før, uansett så ønsker jeg deg lykke til med prosessen.

Vi er akkurat godkjent av ICBF og har en sønn på 4 år som også er født i Colombia.

Om du skal sende med attestene på barnet deres burde jeg husket men det gjør jeg ikke :o) men vi måtte ha legeattest på han. Det ble brukt samme skjema som på oss.

Jeg må knise litt når jeg tenker på legen hans som spør mamman om gutten har noe alko eller andre rusproblemmer :o)

Lykke til!

Mvh

Hei,

Vi hadde besøk av barnevernet i forrige uke, og fikk 3 legeerklæringskjemaer. Lykke til med nr 2!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...