Gå til innhold

om å glemme at barna våre ikke ligner oss....

Anbefalte innlegg

Gutten vår skulle på karneval i barnehagen i forrige uke, og hadde bestemt seg for å være leopard - med _masse_ maling i fjeset. Så da måtte mamma med sine begrensede evner trå til.

det var litt utplukket for ansiktsmaling i lekebutikken, men så kom hun bak disken på den "geniale" ideen med å bruke brunkrem som erstatning for brunfargen som de ikke hadde. Det synes jeg også var en god ide, og vi diskuterte ivrig hvordan jeg skulle bygge opp ansiktsmalingen med brukremen som base.........men når jeg skulle betale kom jeg plutselig på at gutten min faktisk var så brun i fjeset at brunkremen bare ville gjøre han lysere i huden;-)

Ja, ja - vi fikk oss en god latter begge to over min glemsomhet. Jeg tenker jo skjelden over at han ikke ligner oss utenpå;-)

Jeg tar sjansen på at dere kan få en titt på leoparden min hvis dere vil....

http://groups.msn.com/FamilienLien/homepage trykk på bilder...

Fortsetter under...

*LOL*

Minner meg på min egen flause da vi sto på reisefot til India i 2001 og far og mor heftig diskuterte nødvendigheten av "lenke" til storebror som skulle være med på reisen... Mor mente at lenken var helt unødvendig, ettersom vi _hvite_ var lett gjenkjennelige blant alle inderne... *rødme*

Ellers var det et aldeles bedårende leopard du hadde! *smelt* Sa du forresten 'begrensede evner' mht. sminking? Full applaus herfra i alle fall!

;-)

Gjest Myrna

Morsom historie, og for en nydelig brun gutt, og fantastisk maling. Kan forøvrig fortelle av vår gutt ikke lar oss glemme at han er brun og vi er hvite. Han er veldig opptatt og stolt av dette selv, og i hverdagen gir det seg utslag i at han skal ha brune egg, brunt eggeglass osv., og han tegner oss avogtil solbrent!!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...