Gå til innhold

Tror jeg setter meg ned å griner!

Anbefalte innlegg

Vi var i banken i dag. Skal bygge på med tid og stunder og ville i den forbindelse få satt opp et skjema for å se hvor mye vi kan låne.

Bankfunksjonæren spurte etter barn og vi sa to og at det var en "på vei" fra Kina.

"Får SLIKE barnetrygt og kontantstøtte?" spør funksjonæren. SLIKE????? Jeg sa ingenting der og da, men jeg blir så For?#(¤#&(="%=&"#% på SLIKE uintelligente vesener som går rundt på denne jord!

Det er mandag i dag - tydeligvis....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/95405-tror-jeg-setter-meg-ned-%C3%A5-griner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner at du ble sinna! For bankfunksjonærens del får vi håpe at spm. bare kom litt gærent ut....men det er mange her i landet som aldri har tenkt på tanken om adopsjon, og dermed heller ikke vet hvilke regler som gjelder. Jeg har også opplevd slike episoder noen ganger og jeg tror vi har to valg 1. Gi et like dumt (og litt frekt) svar tilbake eller 2. Informere, informere, informere.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...