Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Så er helgen over og en ny uke igang. mandag morgen startet med legebesøk og noen siste "mase-telefoner" for å få de siste papirene.

Helgen har jeg tilbrakt med malekosten. jeg har malt det som snart er et barnerom. Lys gult og kjønns-nøytralt. Gardinstoffet ligger klart og blir nok til gardiner i løpet av uka. Seng har vi jammen også kjøpt i denne lykkerusen som rammet oss. Vi håper å få med noen bilder av barnerommet i presentasjonen og ikke minst i albumet til barnet.

Mannen min overrasket meg virkelig da vi kjøpte senga "er det ikke mer vi kan kjøpe da?" Han synes det var så moro og være i gang og er like utålmodig som meg på å få alt på plass. Jeg måtte roe han ned å si at vi sikkert har enda et år på oss til å handle inn mer.

Jeg må og skryte litt av vennene våre - de har hevet seg rundt og skrevet noen virkelig rørende anbefalinger. Tårene kommer frem bare jeg tenker på dem.

Det har vært en rar helg med masse aktivitet og tanker. Og jeg klarer fremdeles ikke la være å smile :-)

På fredag skal vi til Sorenskriveren også blir papirene sendt videre til VB og Thailand.

Nå er vi klare til å fortsette ventinga..

Hilsen en lykkelig

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/95480-en-ny-uke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koselig dere har det da, med oppussing og greier :)

Du får holde gubben i stramme tøyler ei stund til. Du vet, på Thailand kan tildelingene komme som julekvelden på kjerringa! Det er enda mer gøy med forberedelsene når man vet _hvem_ som snart kommer flyttende inn... :)

Dere har en spennende fremtid!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/95480-en-ny-uke/#findComment-534448
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...