Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uten den store telefonen og melde om, bare at jeg har vært uten nettforbindelse den siste uken.

Ønsker alle en fin dag og at telefonen skal ringe til noen og en hver av oss som venter.

Hilsen

Videoannonse
Annonse
Gjest Colom
Skrevet

Godt å se deg tilbake!

Det er ganske frustrerende å være uten internett-tilknytning for lenge av gangen. Blir liksom litt avhengig.

Krysser fremdeles fingre og tær for litt fortgang i Colombia.

Skrevet

Velkommen tilbake!! La oss håpe

telefonen ringer denne uka!!!

en utålmodig

Gjest Aagot
Skrevet

Jeg håper Den Store Telefonen kommer til deg i løpet av uka!

Gleder meg til å se jubelmelding fra deg.

Hilsen

Gjest Myrna
Skrevet

Godt å se deg tilbake!

Det er ganske frustrerende å være uten internett-tilknytning for lenge av gangen. Blir liksom litt avhengig.

Krysser fremdeles fingre og tær for litt fortgang i Colombia.

Krysser også "alt jeg har" for deg.

Gjest vordende mamma
Skrevet

Velkommen tilbake! Venter fremdeles på telefonen om reisebeskjed da, men håper dine ønsinger hjelper.

Skrevet

Krysser også "alt jeg har" for deg.

Krysser fingre for gladmeldinger fra dere snart !!!!!!!

Kjempeklem fra

Skrevet

Kjempeklem fra

Takk skal du ha rao og dere andre som tenker på oss :-)

Hilsen

Skrevet

Kjempeklem fra

Den slenger jeg meg på, rao!

*kryssede fingre* fra

Skrevet

Fint å se deg tilbake. Er du sikker på at du har hatt telefonforbindelse da?? :-)

NÅ må det da snart komme en viktig telefonsamtale til dere snart?!?!?

Fremdeles noen dager igjen av uken :-)

Venteklem fra

Skrevet

Håper intenst og veldig at du og mange andre får gladmeldinger per telefon snart! Og at vi som ikke er kommet fullt så langt får noen gladmeldinger per brev!

forelsket colombiamamma
Skrevet

Hver gang jeg ser nicket ditt blir jeg så innmari glad for jeg er sikker på at det endelig har skjedd noe! Sånn som da du skrev om en prinsesse. Da kjente jeg hårene reise seg på armene mine og tårene presset på, og jeg tror aldri jeg har trykket så febrilsk på et innlegg for å lese det fort:o) Det var en nydelig prinsesse, men ikke det jeg trodde du skulle skrive om:o)

Vet du hva, Wibecke, den dagen dere får tildeling må du skrive det i klar tekst i tittelen din:o) OK!

Jeg tenker på deg og din familie og krysser alt jeg har for at det snart skjer noe nå.

Mange ønsker om snarlig tildelingen fra

Gjest campestre
Skrevet

blir skjelven hver gang jeg ser navnet,jeg... måtte det skje noe FORT OG GALE-som vi sier her på Jæren...

Stor klem !

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...