Gå til innhold

Safebånd, noen som har erfaringer med dette

Anbefalte innlegg

Hei

Min mann ble nylig fortalt om en skrekkhistorie der barnet blir borte fra sine foreldre på større områder med mye mennesker og resultatet er 2 stk nyinnkjøpt safebånd som er et bånd som er festet rundt håndleddet til barn og voksen.

Er det noen som har erfaringer med dette som kan tenke seg å dele det med oss.

mvh

Fortsetter under...

Hei, peetmor!

Vi skaffet også et slikt bånd da vi reiste til India med storebror i 2001. Men vi fikk aldri bruk for det. Han var da 5,5 år og så ut til å skjønne nødvendigheten av å holde oss i hånden hele tiden.

Jeg anbefaler likevel å ta det med - i tilfelle. En vet jo ofte ikke på forhånd hvordan ens eget barn vil opptre i store folkemengder, på "ukjente" steder osv.

Hilsen fra

Dette har jeg fått mye brukt for. Ikke bare på reise med inne på store kjøpesentere.. Festet det i snekkerbukse-selen. Etter det slapp jeg å bruke en halvtime på å leke "katt og mus", da det nemelig var veldig gøy å gjemme seg bak klesstativ o.l. (Dette var i en alder av ca.2 år)

Det hendte at noen så litt rart på oss, da snoren igjen var festet til en snelle, men men..

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...