Gå til innhold

Dæsse med deg mamma(danse med deg mamma)

Anbefalte innlegg

heisann

jeg henvender meg til dere, er ikke så sikker på om dere har noe svar,eller om det er et direkte spørsmål.

vi har en sønn på to år fra Korea, han har siden han kom hit vært veldig opptatt av musikk og bevegelser, dette har bare blitt mer og mer spennende for han,

den siste tiden har han selv satt på musikk i stua, og kommer til meg , tar meg i hånda og sier "dæsse" (danse).

jeg danse så godt jeg kan, danseløve som jeg er og han stor koser seg, og vips så sovner han på skuldra mi.

hmm kan han huske den tiden han ble bært av fostermor i disse kledene???eller han er bare kanskje opptatt og interesert i denne aktiviteten.

uansett er det kjempe hygglig og dæsse med han og vi storkoser oss.

klem

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...