xian Skrevet 5. mars 2003 Skrevet 5. mars 2003 Fikk noen i januargruppe tildeling nå? Er selv i mars-gruppen hos VB. 0 Siter
Anhua Skrevet 5. mars 2003 Skrevet 5. mars 2003 Hei xian, Det skulle jeg også gjerne likt å vite. Jeg vet at januargruppen har fått i både USA og Danmark, så det er litt merkelig hvis ikke det samme er skjedd i Norge. Har fulgt med her på forumet, men det ser ikke ut til at noen fra januargruppen er aktive her? I tillegg er så vidt jeg skjønner denne gruppen ofte liten. Selv er vi registrert i mai. 0 Siter
jiemei Skrevet 5. mars 2003 Skrevet 5. mars 2003 Hei xian, Det skulle jeg også gjerne likt å vite. Jeg vet at januargruppen har fått i både USA og Danmark, så det er litt merkelig hvis ikke det samme er skjedd i Norge. Har fulgt med her på forumet, men det ser ikke ut til at noen fra januargruppen er aktive her? I tillegg er så vidt jeg skjønner denne gruppen ofte liten. Selv er vi registrert i mai. Vi er i februargruppa. Jeg har prøvd å få kontakt med andre i januar/februar gruppene (uansett org.), men oppnådde bare kontakt med to - tre fra desember (som har fått tildeling) samt en i februargruppa som er i annen org. enn oss. Bruker AF selv. 0 Siter
Oct Skrevet 5. mars 2003 Skrevet 5. mars 2003 Kan ikke svare deg på spørsmålet, ville bare fortelle at vi også er i marsgruppa søknaden gikk ned til Kina 13.mars, bruker VB. 0 Siter
xian Skrevet 5. mars 2003 Forfatter Skrevet 5. mars 2003 Kan ikke svare deg på spørsmålet, ville bare fortelle at vi også er i marsgruppa søknaden gikk ned til Kina 13.mars, bruker VB. Vi skal da sannsynligvis reise sammen til Kina! Hvis du ønsker, kan du maile meg på [email protected]. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.