Kinesermor Skrevet 5. mars 2003 Skrevet 5. mars 2003 Vår datter på snart 4 proklamerer stadig at hun har baby i magen. Hun har skjønt at hennes mor ikke kan ha baby i magen, og trøster meg med å si at "om en time eller to så kommer hennes baby og da skal jeg få den" Når jeg sier at vi kan reise til Kina for å hente en til er det greit, men hun har altså en i magen til oss. Ja,de er herlige disse små.... 0 Siter
flora Skrevet 5. mars 2003 Skrevet 5. mars 2003 Ja er det ikke herlig hvordan barna finner de flotteste løsningene på de utroligste problem! :-) 0 Siter
Gjest kinamamsen Skrevet 5. mars 2003 Skrevet 5. mars 2003 Koselig historie. Som du ser av mitt innlegg lengre nede på siden så har vi de i hjertet her hos oss ...! Vi har ikke funnet ut enda hvordan vi skal få babyen ut; men det kommer nok en løsning på det også etterhvert for fantasien er stor ;o) 0 Siter
thaimor Skrevet 7. mars 2003 Skrevet 7. mars 2003 Ja, ja, ser ut som familien skal klare nesteman selv!? ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.