Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Per68

Sitter å prøver å fylle ut Adopsjonsforums Registeringsskjema men er så dårlig på ordlegge meg ,så jeg kommer ikke på noe jeg kan skrive på spørsmål om :Tanker om barnets etninske bakgrunn ? Vet hva jeg menere men finner ikke riktig ordene som jeg kan sette ned på papiret . Er det noen som har noen tips ?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/95730-d%C3%A5rlig-p%C3%A5-ordlegging/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Ikke lett for meg å formulere hva du mener - når jeg ikke vet hva du mener:))

Det jeg kan gjøre er å fortelle sånn ca. hva vi skrev under dette punktet.

Vi skrev ganske kort og greit at vi var åpne for barn fra alle raser/ etnisk bakgrunn. Vi var trygge på at vi ville elske vårt barn uavhengig av hvilken rase og etnisk bakgrunn barnet hadde.

Resultatet var suksess! To flotte og deilige Colombiagutter ligger nå og sover her hos oss.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...