Gå til innhold

jente tur til Bergen vel overstått!!!

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!!

Ei uke uten datamaskin har i grunn vært ganske så deilig. Årsaken er nemilg at jeg og prinsessa har hatt oss en jentetur til Bergen. 5 hele dager uten pappa i nærheten.

Vi koste oss med shopping, kafe' besøk, tur på Fløyen, restaurant besøk........osv. Prinsessa var som ei sol hel turen, og søskenbarnet mitt som vi bodde med fikk sove i ro hele natten!

Det er no 3 mnd. siden vi kom hjem, og tiden går jammen med fort. No kommer prinsessa sg omtrent dit hun vil. Hun åler seg frem, og ligner nesten på en liten sel der hun kaver. Nå går ikke bleieskift så lett lengre heller. Da er hun som en ål!!! Snor seg til alle kanter. Hun en vei og bleien en annen vei. Men det er utrolig kjekt.

Så må jeg få gratulere alle dere som har fått tildelinger. Også dere andre som har kommet et steg nærmere målet. Dere har virkelig noe å se frem til.

mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/95811-jente-tur-til-bergen-vel-overst%C3%A5tt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...