Gå til innhold

Stakkars mann!

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet

Kan ikke verden la Michael Jackson være i fred? Ikke vri og vende på alt han sier. Den engelske journalisten var skikkelig sleip, og gjorde alt for å MJ i et dårlig lys. Under det siste intervjuet sa han at stemningen var blitt anspent, og så viser de når MJ tørket av seg svette fordi han var varm – men Martin ville det skulle se ut som om det var fordi han var stresset

Og nå MJ ville vise han var en god far, viser de når han skulle maten babyen, så begynner den å gråte, å MJ prøver febrilsk å få den til å slutte. Det er jo klart MJ ble stresset, når hele verden ser på, og alle tror han er pedofil. Jeg hadde også blitt stresset da.

ALLE vet at MJ tenker som et barn. Han er Peter Pan i hjertet, som han selv sa. Det betyr at han også har den samme uskylden som barn. Han tenker ikke seksuelt mht barn. Han vil dem vel. Han vil gi dem kjærligheten han aldri fikk. Han er så uskyldig. Når kan folk slutte å plage ham. Dette intervjuet var bare helt sykt!! Håper folk så det som gikk på TV3. Da var det et annet tv-team som filmet og et annet tv selskap som ville ha fram sannheten og ikke redigere slik at han framsto som en gal mann.

Hadde MJ vært pedofil og det som verre er, ville ikke barna besøkt ham! Det er iallfall helt sikkert! Han er som et barn, tenker som et barn, har samme behov som barn – fordi han aldri fikk tilfredsstilt dem som da han faktisk var et barn – er det da rart, med den syke oppveksten og den syke faren, at han er annerledes?

Stakkars mann, sier bare jeg!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/95892-stakkars-mann/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hare1365380455

Kan du ikke sette dette på åpent forum også?

Jeg tror også han er som et barn, og barn overnatter jo hos hverandre. Det trenger ikke bety noe skummelt. Jeg synes også synd på ham! Selv om jeg ikke liker det han har gjort med ansiktet sitt (han ser skummel ut!).

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/95892-stakkars-mann/#findComment-537696
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

Enig, han er tydeligvis helt fullstendig ødelagt etter en forferdelig vanskelig barndom med mishandling osv.

Det er helt klart at han aldri bør ha ansvaret for barn, verken sine egne eller andres.

Nei, det synes jeg bare er bare tull, synes jeg! Tvert imot forstår han barna på en helt unik måte.

Jeg tror han kan være en fantastisk bro-bygger. Han er ødelagt i den forstand at han ikke en er vanlig voksen, men er aldri blitt voksen. Han er ikke ødelagt i h ode.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/95892-stakkars-mann/#findComment-539751
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...