Gjest nofus Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Jeg har hatt lekkasjeproblemer hele mitt liv. Jeg var heldig som vokste opp på landet.Det var helt normalt for alle at jeg måtte sette meg ned bak busker,steiner ol. Det var ingen som tenkte over at det var noe galt med meg. Når jeg på denne siden leser om barn som blir oppfattet at dem ikke vil gå på do,tenker jeg kanskje dem ikke når do. Slik var det med meg.Jeg kunne hoppe tau ,paradis og annet,men i det øyeblikk jeg kjente at jeg skulle på do,klarte jeg rett og slett ikke holde meg. Derfor var jeg heldig som vokste opp på landet,der var det alltid muligheter.Det er verre for de som bor i byen.Å tisse bak en telefonstolpe er ikke lett. Det finnes en del barn som har hastverkinkontinens. De har ikke alltid problemer om natten,det har ikke jeg heller Jeg er i dag 56 år,og har fortsatt hastverkinkontinens ,men jeg tror dagen min hadde vært anneledes i dag,hvis jeg hadde fått hjelp som barn 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/96279-vann/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.