Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest nofus

Jeg har hatt lekkasjeproblemer hele mitt liv.

Jeg var heldig som vokste opp på landet.Det var helt normalt for alle at jeg måtte sette meg ned bak busker,steiner ol.

Det var ingen som tenkte over at det var noe galt med meg.

Når jeg på denne siden leser om barn som blir oppfattet at dem ikke vil gå på do,tenker jeg kanskje dem ikke når do. Slik var det med meg.Jeg kunne hoppe tau ,paradis og annet,men i det øyeblikk jeg kjente at jeg skulle på do,klarte jeg rett og slett ikke holde meg.

Derfor var jeg heldig som vokste opp på landet,der var det alltid muligheter.Det er verre for de som bor i byen.Å tisse bak en telefonstolpe er ikke lett.

Det finnes en del barn som har hastverkinkontinens.

De har ikke alltid problemer om natten,det har ikke jeg heller Jeg

er i dag 56 år,og har fortsatt

hastverkinkontinens ,men jeg tror dagen min hadde vært anneledes i dag,hvis jeg hadde fått hjelp som barn

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/96279-vann/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...