Gjest venn1980 Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 (Tidligere) Bestevenninna mi er innlagt på sykehus, fikk vite det nå nettopp. Vi hadde en stor krangel for tre mnd. siden, og har enda ikke ordnet opp. Jeg skal opp i morgen med blomster og et kort, men har tenkt å brenne en cd til henne som unskyldningspresang. Trenger mange vakre sanger, har foreløbig bare tre sanger som liksom er "våre" venninnesanger. Noen med tips om fine "jeg er lei meg"eller "friends" sanger? eller noe la "stay strong"/"det ordner seg" sanger?? Det hun er innlagt for er svært alvorlig, så jeg hadde håpet på å gi henne litt livsglede tilbake ved å besøke henne, og gi henne den cd'en så hun får tilbake styrken og troen på seg selv. Det er bare så dumt at jeg ikke eier fantasi til å finne sanger... Alle med forslag er velkommen!! På forhånd takk!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/96288-sanger-som-gir-styrke-og-livsvilje/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.