Gå til innhold

hvordan holde gråten inne?

Anbefalte innlegg

Gjest girly, 19

Hei! Jeg begynner lett å gråte dersom jeg får angst eller er deprimert.. problemet er at på deppe-dager kan jeg begynne å gråte bare noen snakker til meg. Derfor gruer jeg meg til å gå på skolen, fordi jeg ikke vet hvordan jeg kommer til å være/reagere. Jeg pleier å klype meg selv for å holde det inne, men skulle gjerne hatt noen andre tips?

Takk i så fall..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/96311-hvordan-holde-gr%C3%A5ten-inne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hatt det slik selv, så jeg vet hvordan det kan føles å ville gråte hele tiden, og kjempe for å holde det inne. Men det er antakeligvis svært sunt å ha det sånn som du har det, når man har angst og er deprimert. Det er verre å holde det inne. Og det er ingen skam å gråte, i mange situasjoner kan det nesten være verre skam å ikke gjøre det....Lykke til videre.

Gjest girly, 19

Har hatt det slik selv, så jeg vet hvordan det kan føles å ville gråte hele tiden, og kjempe for å holde det inne. Men det er antakeligvis svært sunt å ha det sånn som du har det, når man har angst og er deprimert. Det er verre å holde det inne. Og det er ingen skam å gråte, i mange situasjoner kan det nesten være verre skam å ikke gjøre det....Lykke til videre.

Takk for svaret.. var litt oppmuntrende :)

Takk for svaret.. var litt oppmuntrende :)

Dette høres kanskje litt rart ut, men jeg synes du er heldig som er i stand til å gråte.

Selv har jeg forferdelig vanskelig for å gråte, selv om jeg føler at det ville hjulpet. Har lest et sted at å gråte er noe av det beste man kan gjøre når man har det vondt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...