Gjest girly, 19 Skrevet 9. mars 2003 Skrevet 9. mars 2003 Hei! Jeg begynner lett å gråte dersom jeg får angst eller er deprimert.. problemet er at på deppe-dager kan jeg begynne å gråte bare noen snakker til meg. Derfor gruer jeg meg til å gå på skolen, fordi jeg ikke vet hvordan jeg kommer til å være/reagere. Jeg pleier å klype meg selv for å holde det inne, men skulle gjerne hatt noen andre tips? Takk i så fall.. 0 Siter
Mimmy Skrevet 10. mars 2003 Skrevet 10. mars 2003 Har hatt det slik selv, så jeg vet hvordan det kan føles å ville gråte hele tiden, og kjempe for å holde det inne. Men det er antakeligvis svært sunt å ha det sånn som du har det, når man har angst og er deprimert. Det er verre å holde det inne. Og det er ingen skam å gråte, i mange situasjoner kan det nesten være verre skam å ikke gjøre det....Lykke til videre. 0 Siter
Gjest girly, 19 Skrevet 10. mars 2003 Skrevet 10. mars 2003 Har hatt det slik selv, så jeg vet hvordan det kan føles å ville gråte hele tiden, og kjempe for å holde det inne. Men det er antakeligvis svært sunt å ha det sånn som du har det, når man har angst og er deprimert. Det er verre å holde det inne. Og det er ingen skam å gråte, i mange situasjoner kan det nesten være verre skam å ikke gjøre det....Lykke til videre. Takk for svaret.. var litt oppmuntrende 0 Siter
belezza Skrevet 11. mars 2003 Skrevet 11. mars 2003 Takk for svaret.. var litt oppmuntrende Dette høres kanskje litt rart ut, men jeg synes du er heldig som er i stand til å gråte. Selv har jeg forferdelig vanskelig for å gråte, selv om jeg føler at det ville hjulpet. Har lest et sted at å gråte er noe av det beste man kan gjøre når man har det vondt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.